Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

عن قریب هیات دولت هیئت عزاداری شود! عبدالجواد احمدی نژاد

می گویند سختگیری های شهردار تهران به جوانان کذب است. گفته می شود او هم قصد تحقق خواسته های جوانان را دارد. اما شواهد امر چیز دیگری می گوید. وقتی طرفداران احمدی نژاد با فریادهای حسین حسین به تبیغ وی مشغول می شوند بعید نخواهد بود روزگاری،آیت الله احمدی نژاد در مقام ریاست هیات دولت، نام این هیات را به هیات عزاداران شهید رجایی تغییر دهند. ایشان نیز خود در مقام نوحه خوان فریاد زنان از شهید رجایی می گوید و هیئتی ها هم برهنه شده و با هرچه که دور و برشان باشد به سر و گردن خود میزنند و ناله های گوش خراش می کنند.

شهردار تهران معتقد به جدایی زن و مرد چه در آسانسور وچه در اتوبوس و مکانهای عمومی ست.او کسی ست که فرهنگ سراها را رقاص خانه خواند و رسما اعلام کرد فرهنگ سراها بزودی تبدیل به مسجد شوند.گرچه او همه اینها را تکذیب می کند اما شک نکنید که تفکیک جنسیتی به معنای واقعی کلمه در زمان حضور احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری تحقق می یابد.

احمدی نژاد بزرگواریست که بورس را مصداق قمار می داند.با این حال بعید نیست با حضور او اکثر قریب به اتفاق نخبگان به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت کنند و ایران بماند هیئتی از عزاداران شهید رجایی.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به هر حال با شرایط فعلی پیشنهادم به تحریمی و غیر تحریمی آن است که برای جلوگیری از حضور ریاکارترین چهره روزگار به سوی چهره ای نسبتا مورد اعتماد مردم خیز بردارید. باید به هاشمی رای داد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25130

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عن قریب هیات دولت هیئت عزاداری شود! عبدالجواد احمدی نژاد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005