Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

احمد منتظري: احمدي نژاد حتي وزير هم نبوده استف هاتف نيوز

احمد منتظري با بيان اينكه رفسنجاني و احمدي نژاد به هيچ عنوان قابل قياس نيستند گفت: كشور ايران با اين عظمت و شرايط حساس كه با آن مواجه است احتياج به يك رئيس قوه مجريه و دولت با تجربه اي دارد كه بتواند به بهترين وجه، به اداره آن بپردازد.

فرزند آيت الله منتظري در گفت و گو با "هاتف" تصريح كرد: آقاي احمدي نژاد براي يك دوره حتي وزير هم نبوده است كه حالا بخواهد رئيس دولت يا هيات وزيران باشد و اين اشكال به شوراي نگهبان بر مي گردد كه ايشان را عليرغم نداشتن سابقه سياسي جدي ، جز رجال مي داند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمد منتظري با اشاره به اينكه احمدي نژاد تنها يك دوره استاندار بوده است گفت: وي كه در حال حاضر به عنوان شهردار مطرح است، به گفته نزديكانش چندان در مديريت شهري هم موفق نبوده است .
وي با تاكيد بر اينكه هاشمي رفسنجاني با هاشمي 8 سال گذشته فرق دارد تصريح كرد: وي حتي از نظر افكار هم هاشمي هشت سال پيش نيست و يك شخصيت اصلاح طلب كه داراي سابقه سياسي 50 ساله است محسوب مي شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24965

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد منتظري: احمدي نژاد حتي وزير هم نبوده استف هاتف نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005