Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

محمود دولت آبادي: به رييس جمهور انعطاف‌پذير نيازمنديم، ميراث خبر

محمود دولت آبادي با تاكيد بر ضرورت انتخابات و با تاكيد بر لزوم حضور مردم در پاي صندوق هاي راي، احترام به آزادي هاي فردي و اجتماعي و داشتن چهره اي غير خصمانه به دنياي پيرامون را مهمترين ويژگي رييس جمهور دانست.
----------------------------

تهران _ 30 خرداد 1384_ سايت كتاب
گروه خبر: محمود دولت آبادي در گفتگويي با سايت كتاب جهت گيري صريح خود در باره آينده انتخابات را اعلام كرد:
از اين جهت كه شخصا آدم زحمت‌كشي هستم براي نظرات آقاي احمدي‌نژاد در زمينه فقرزدايي و ايجاد كار در كشور احترام قائلم، به نظراتي كه دغدغه عدالت خواهي مقام رهبري نيز بوده است. اما كشور ما در مرحله كنوني با توجه به وضعيت بحراني كه در منطقه وجود دارد براي مسوليت اجرايي خود به شخصيتي احتياج دارد كه برخوردار باشد از تجربه، كارآزمودگي، انعطاف‌پذيري، مصلحت انديشي و جهان شناسي امروزي. پس با توجه به جبر يا ضرورت انتخابات، اميدوارم مردم ما با نگاه به جميع جهات صلاح كار پاي صندوق هاي راي بروند.
بديهي است هر دولتي يكي از اهم وظايفش در داخل احترام به آزادي هاي فردي و اجتماعي بايد باشد و در كمال واقع بيني مجال گفتن و شنيدن صداهاي متفاوت را ايجاد كند. مقوله ايجاد كار و لاجرم فقر زدايي را جدي بگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حقوق بشر و آزادي زندانيان سياسي را در دستور كار خود قرار دهد و چهره اي غير خصمانه نسبت به جهان داشته باشد. در غير اين صورت نبايد اميد چنداني به پسند افتادن و توفيق خودش داشته باشد، هم در داخل و هم در دنيا.
اما ... با وجود مجموعه اي كه به نشانه آوردم ، آيا آقاي هاشمي رفسنجاني مي تواند چنين شخصيتي و برخوردار از چنان ظرفيت هايي باشد؟ آيا با توجه به محدوده و جبر انتخاب، جز ايشان گزينه ديگري مي شناسيم؟

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24958

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمود دولت آبادي: به رييس جمهور انعطاف‌پذير نيازمنديم، ميراث خبر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005