Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

سردار صفوي بر ضرورت خودداري از هرگونه فعاليت درباره كانديداهاي انتخابات تاكيد كرد، فارس

خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران در ابلاغيه‌اي خطاب به فرماندهان نيروهاي پنج گانه سپاه و بسيج، بر خودداري نيروهاي سپاه و بسيج از هرگونه تبليغ له يا عليه كانديداهاي موجود در دور دوم انتخابات همانند دور اول تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار سرلشگر رحيم صفوي در اين ابلاغيه‌اي با بيان اينكه «با لطف و فضل الهي و عنايت حضرت بقيه‌الله (عج) نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به حماسه باشكوهي از حضور ميليوني مردم تبديل شد تا يك بار ديگر جهانيان ايستادگي و مقاومت ملت مسلمان ايران را در حمايت و همراهي نظام مردمي و اسلامي نظاره نمود و ملتهاي آزاده جهان اين حضور را تحسين نمايند»، آورده است: حضور حداكثري كه خواست اصلي رهبر عظم‌الشان انقلاب اسلامي و فرمانده معظم كل قوا بود و همواره همگان را بر تحقق آن سفارش مي‌فرمودند، باعث شد تا تمامي برآوردهاي استكبار جهاني و برنامه‌هاي خصمانه آنان از بيخ و بن درهم پيچيده و ياس و نااميدي و شكست بر ارودگاه خصم سايه افكند.
فرمانده كل سپاه پاسداران در ادامه بخشنامه خود با تبريك اين حماسه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، ملت شريف و فهيم ايران، پاسداران و بسيجيان در آستانه برگزاري مرحله دوم انتخابات، موارد زير را به نيروهاي سپاه و بسيج ابلاغ كرده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

1- همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند: شركت در دوره دوم انتخابات همچون دور اول يك تكليف است، بنابراين تلاش همه فرماندهان و مسئولان، پاسداران و بسيجيان بايد معطوف بر حضور حداكثري در پاي صندوقهاي راي باشد، تا رئيس جمهور آينده با راي مناسبي كه پشتوانه حركت آينده او است برگزيده شود.
2- از هر گونه تبليغ له يا عليه كانديداهاي موجود خودداري گردد.
بديهي است تخريب هر يك از كانديداها برابر اوامر رهبر معظم انقلاب شرعات حرام مي‌باشد كه اين امر قبلاً نيز اعلام، لكن لازم است مجدداً تاكيد و ابلاغ شود.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24903

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردار صفوي بر ضرورت خودداري از هرگونه فعاليت درباره كانديداهاي انتخابات تاكيد كرد، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005