Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

كروبي در پيامي به ملت ايران: ياران و رأي‌‏دهندگان ستمديده موكداً درخواست مي‌‏كنم از يأس و سرخوردگي بپرهيزند، ايلنا

كروبي در پيامي به ملت شريف ايران، اعلام كرد: دفاع از آزادي و حق انتخاب مردم و پيگيري براي حفظ مشيت مردم‌‏سالاري ديني و برخورد با راه‌‏زنان آراي مردم را از راه‌‏هاي قانوني و مدني و با داوري افكار عمومي پيش خواهم برد.

به گزارش "ايلنا"، متن اين پيام بدين شرح است:
سلام بر شما كه با وجود همه ترديدها در مورد تأثير رأي خود و سلامت انتخابات در برابر هجوم سازمان يافته‌‏ اسلام طالباني و با وجود همه‏ نارضاتي‌‏هايي كه از وضعيت سياسي, امنيتي, اقتصادي, فرهنگي و حتي معيشت روزمره داشته ايد با نجابت و گذشت و فداكاري يك بار ديگر در پاي صندوق‌‏هاي رأي حضور يافته و جلوه‌‏هاي باشكوهي از اقتدار ملي را به نمايش گذاشتيد.
سلام بر شما كه نشان داديد, با وجود تمام شرايط نااميد كننده هنوز در برابر هجوم قهر و يأس و انزوا و عافيت طلبي مقاومت مي‌‏كنيد و براي پيوستن به قافله تمدن دنياي پيشرفته امروز در كمترين امكانات براي اعمال حقوق مدني و آزادي‌‏هاي مشروع خود استفاده مي‌‏كنيد.
اعتراف مي‌‏كنم كه قلم و كلام من از شرح و تشكري كه شايسته اين همه گذشت و بزرگوار باشد، عاجز است و فقط به اين كلام اكتفا مي كنم كه حركت با شكوه شما نه سزاوار ما بلكه نشانه شايستگي و عظمت شما بود.
اكنون و بعد از حماسه‌‏ حضور شما و آنچه بر سر رأي مردم از ناحيه‌ يك شبكه پيچيده از شبه نظاميان و بسياري از ناظران شوراي نگهبان در ساعت‌‏هاي تمديد راي‌‏گيري و با استفاده از تاريكي شب و انفعال وزارت كشور صورت گرفت، ياد‌‏آوري چند نكته را ضروري مي‌‏دانم:
1- من براي هميشه بر عهد و پيمان خود با اسلام, امام و ملت بزرگسالان پايبند هستم و قانون‌‏شكني و ظلم را با قهر, يأس و كناره‌‏گيري پاسخ نخواهم داد.
2- دفاع از آزادي و حق انتخاب مردم و پيگيري براي حفظ مشيت مردم‌‏سالاري ديني و برخورد با راه‌‏زنان آراي مردم را از راه‌‏هاي قانوني و مدني و با داوري افكار عمومي پيش خواهم برد.
3- از ياران و دوستان و رأي‌‏دهندگان ستمديده موكدا درخواست مي‌‏كنم از يأس و سرخوردگي بپرهيزند و بخاطر اسلام و ايران و براي مبارزه با تحجر و اقتدارگراي, با هوشياري و با آمادگي كامل در صحنه باشند، ضمن آنكه به اطلاع همه ملت ايران مي‌‏رسانم كه امروز در حال انجام آخرين تلاش‌‏هاي خود براي احقاق حقوق ضايع شده رأي دهندگان و جلوگيري از انحراف در روند رأي‌‏گيري هستم و نتيجه آن را در اولين فرصت به عرض خواهم رساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

4- همانگونه كه در اطلاعيه شب گذشته اعلام كردم، براي پيگيري تشكيل حزب فراگير بزودي سفرهاي استاني خود را آغاز و از نزديك مراتب تقدير خويش را نسبت به مردم هشيار, آگاه و ياران همراه از اقشار مختلف جامعه به ويژه خانواده هاي گرانقدر شهدا و ايثارگران ابراز خواهم داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24887

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي در پيامي به ملت ايران: ياران و رأي‌‏دهندگان ستمديده موكداً درخواست مي‌‏كنم از يأس و سرخوردگي بپرهيزند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005