Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

پيروزي پروژه انتخاباتی طرح بسیج فعال، امضا محفوظ

دو ماه پيش سايت پشت پرده پروژه اي را افشا کرده بود که اينک شواهد حاکي از اجرا و موفقيت ضمني اين پروژه است. اين طرح که ظاهرا به نام بصير (يا اسمي مشابه) طراحي شده بود ظاهرا هرگز توسط اصلاح طلبان حکومتي جدي گرفته نشد.

پشت پرده در تاريخ 20 آوريل نوشته بود: منابع نزدیک به رهبری نظام از پروژه قالیباف و آبادگران و بسیج که زیر نظر دفتر رهبری قرار است اداره شود خبر می دهند.
در این پروژه قرار است هر کدام از نیروهای بسیجی بیست نفر از نزدیکان خود را شناسایی کند و آنها را راضی کند تا در روز انتخابات به کاندیدای مورد نظر رای بدهند. قرار است این افراد به هر نحو ممکن خواسته های آن بیست نفر را برآورده کنند تا در روز انتخابات دویست هزار بسیجی بتوانند حداقل چهار میلیون رای را به نفع یک کاندیدا به صندوق بریزند.
این طرح که در ابعاد کوچک در انتخابات شورای شهر تهران و انتخابات مجلس هفتم به کار گرفته شده بود قرار است در ابعاد وسیع اجرا شود و از دو ماه قبل از نوروز زمینه های آن آماده شده است.
منابع مالی طرح نیز آماده شده است. پیش بینی نیروهای راستگرا این است که با ورود چهره های مختلف مانند ورزشکاران و بعضی اساتید دانشگاه و چهره های شناخته شده، اما بدون جهات گیری سیاسی و تایید صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تعداد نامزدهای یک میلیونی افزایش یابند تا آرای مخالفان رهبری اعم از اصلاح طلبان و دیگر مخالفان بی شمار نظام سرشکن شود و در نتیجه انتخابات به دور دوم کشیده شود. پیش بینی راست ها این است که درصورت کشیده شدن انتخابات به دور دوم، مردم به مراتب دچار بی انگیزگی خواهند شد.
در دور دوم قرار است تلویزیون و رسانه های تبلیغاتی نظام به موج بی انگیزگی مردم دامن بزنند و مرحله دوم انتخابات در سکوت برگزار شود، در نتیجه کاندیدای محافظه کاران (به احتمال غالب قالیباف) با آرای منسجم بسیج فعال در مقابل کاندیدایی که در دور دوم رای بالایی نخواهد آورد بتواند رئیس جمهور شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پروژه بسیج فعال بودجه ویژه ای در اختیار گرفته است و توسط دو گروه شبه نظامی آبادگران و ایثارگران و توسط افرادی مانند احمدی نژاد و با نظر آقا مجتبی خامنه ای اجرا می شود.


- سايت پشت پرده

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24747

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيروزي پروژه انتخاباتی طرح بسیج فعال، امضا محفوظ' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005