Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

تقلب گسترده در اعلام میزان شرکت کنندگان (ارسالي)

طبق خبري که از طريق اي ميل دريافت کرده ايم:

طبق اطلاعات رسیده از وزارت کشور هم اکنون بین وزارت کشور و شورای نگهبان اختلاف نظر در اعلام میزان شرکت کنندگان در انتخابات پیش آمده است.در حالی که رسانه های جمهوری اسلامی از حضور گسترده و بی سابقه مردم سخن می گویند یک مقام آگاه در وزارت کشور اعلام کرده است که شورای نگهبان با همکاری صدا و سیما در یک روند کاملآ غیر قانونی تعدا شرکت کنندگان و رای دهندگان رازیر نمودار برده استو وزارت کشور را نیز در برابر کار انجام شده قرار داده .به این ترتیب طبق توافق حاصل شده قرار است که آرای بدست آمده توسط کاندیداها زیر نمودار رفته و آرای کاندیداها به یک نسبت مساوی بالا برود و بیشتر از رقم واقعی آن به مردم اطلاع داده شود.
به عنوان مثال به آرای نامزدی که 2 میلیون رای کسب کرده است یک میلیون رای اضافه می کنند و به همین صورت به نامزدی که یک میلیون رای کسب کرده است پانصد هزار رای اضافه می کنند تا میزان شرکت کنندگان در انتخابات برای حفظ نظام بیشتر اعلام شود.همچنین خبرهای دیگری حاکی از این است در برخی حوزه ها آرا مربوط به مصطفی معین خوانده نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احتمال بروز اعتراض مردمی و درگیری بین نامزدهای انتخاباتی زیاد اعلام شده است و وزارت کشور به دنبال راهی برای خروج از این بحران است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24739

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تقلب گسترده در اعلام میزان شرکت کنندگان (ارسالي)' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005