Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

نتايج غيررسمی و پراکنده از اولين شمارش آراء صندوقها، بازتاب

خبرنگاران بازتاب در اولين ساعات شمارش آرا گزارشهای اوليه‌ای از نتايج شمارش آرا اعلام کردند.
بنابر اين نتايج، بر اساس شمارش آرا در شهر کرمان، اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۲۰هزار عدد از آرای همشهریانش را به خود اختصاص داده و پس از او لاریجانی،قالیباف و احمدی نژاد به ترتیب ۱۶، ۵ و ۴ هزار رای آورده‌اند.
در يزد نيز با شمارش حدود ۲۰ صندوق، احمدی نژاد با ۴۲۰۰ رای اول شده و پس از او قاليباف با ۲۰۰۰ ، هاشمی با ۱۸۰۰ و معين با ۱۵۰۰ رای در مکانهای بعدی هستند.
نتايج شمارش اولين صندوق در بوشهر نيز حاکی است ،احمدی نژاد با ۸۰۰ رای اول و پس از او هاشمی با ۴۰۰ رای و معين و کروبی هريک با ۲۰۰رای قرار دارند.
در تهران نيز نتيجه شمارش آرای يک صندوق ۱۸۰۰ تعرفه‌ای به اين شرح است:هاشمی۵۴۰، احمدی نژاد ۴۰۷و معين ۳۶۲.همچنين در يک صندوق ۷۶۰ تعرفه‌ای هاشمی ۲۰۵ ، احمدی نژاد ۱۹۷ و معين ۱۹۴ رای دارند.
در مشهد و ساری نيز به ترتیب قاليباف و لاريجانی مقام اول را در ميان همشهريان خود به دست آورده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار بازتاب می‌افزايد: باتوجه به باقی ماندن شمارش آرا در قريب به اتفاق صندوقها آمار بالا از دقت برخوردار نيست و به زودی و با تکمیل شمارش آرا، آمار دقيقتر اعلام خواهدشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24696

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نتايج غيررسمی و پراکنده از اولين شمارش آراء صندوقها، بازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005