Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

ايراني‌هاي مقيم ايتاليا روز جمعه ركورد ميزان شركت در دو دوره قبلي انتخابات رياست جمهوري را در اين كشور شكستند، ايرنا

ميزان شركت ايراني‌هاي مقيم ايتاليا در شهرهاي رم و ميلان به گونه‌اي بود كه بانيان برگزاري اين انتخابات ناچار شدند براي جمع آوري آراء مهلت راي‌گيري را تمديد كنند.

نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ايتاليا از ساعت ‪ ۹‬به وقت محلي ( ‪ ۱۱/۳۰‬به وقت تهران ) آغاز و قرار بود تا ساعت ‪ ۱۹‬ادامه يابد.

ميزان شركت‌كنندگان به گونه‌اي بود كه در ميلان ، برگزاركنندگان انتخابات ، مهلت راي دادن را دو ساعت تمديد كردند و در رم نيز اين زمان يكساعت تمديد شد.

در زمان حاضر ميزان شركت‌كنندگان در اين انتخابات در مقايسه با دو دوره قبلي انتخابات رياست جمهوري رشد داشته است .

"محمد رضا مفتح " سركنسول جمهوري اسلامي ايران در ميلان به خبرنگار ايرنا گفت كه استقبال شركت‌كنندگان در انتخابات در مقايسه با دو دوره گذشته بيشتر بوده و در ساعاتي از روز راي‌دهندگان در صف ايستادند.

در انتخابات گذشته رياست جمهوري در ميلان ‪ ۳۷۵‬راي‌دهنده پاي صندوق هاي راي حضور يافته بودند.

"احمد فهيما" نفر دوم سفارت ايران در واتيكان نيز كه مسووليت نظارت بر شعبه اخذ راي رم را برعهده دارد ، به خبرنگار ما گفت : از ساعت ‪۱۸‬ و ‪ ۳۰‬دقيقه در مقايسه با ساعات قبلي ،استقبال بي‌سابقه‌اي از انتخابات شد و ما مجبور شديم يكساعت مهلت راي‌گيري را تمديد كنيم.

در انتخابات رياست جمهوري در دوره گذشته ‪ ۳۳۹‬نفر در رم شركت كرده بودند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، بسياري از ايراني‌هايي كه سالها مقيم ايتاليا هستند با وجودي كه روز جمعه يكي از روهازي كاري آنان محسوب مي‌شود، شركت در انتخابات را ترجيح دادند.

حضور راي اولي‌ها در انتخابات رياست جمهوري نيز در حوزه انتخابيه رم چشمگير بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آمار غيررسمي حكايت از آن دارد كه در ايتاليا در مجموع بيش از ‪۵‬ هزار ايراني حضور دارند كه در شهرهاي مختلف اين كشور پراكنده هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24687

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايراني‌هاي مقيم ايتاليا روز جمعه ركورد ميزان شركت در دو دوره قبلي انتخابات رياست جمهوري را در اين كشور شكستند، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005