Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

آخرين وضعيت آراى كانديداها در سطح كشور (3، 4، 5)، شرق

آخرين وضعيت آراى كانديداها در سطح كشور(۳)

هاشمى و معين در صدر

۲۷ خرداد ۱۳۸۴
ساعت ۲۰:15

شرق آنلاين: دخالت گروه هاى خاص روند عادى انتخابات را تحت تاثير قرار داده است.گزارشهاى رسيده از سراسر كشور حاكى است در برخى از حوزه ها از جمله زاهدان و مهاباد برخى از اين گروه ها اقدام به خريد و فروش راى و ايجاد رعب به نفع يك كانديداى خاص كرده اند.

با خنك شدن هواى گرم تهران ازدحام پاى صندوقهاى راى بيشتر شده است.گزارش خبرنگاران ما حاكى است پس از اينكه گزارشهايى در خصوص استقبال از احمدى نژاد در حاشيه تهران توجه ناظران را به خود جلب كرده بود هواداران هاشمى و معين پشت صفهاى طولانى راى ايستاده اند.گزارشها حاكى از آن است در آراى معين در مركز و شمال تهران قابل توجه است؛ هاشمى در نواحى مختلف شهر تهران در صدر قرار دارد.

گزارشهاى رسيده از استان خراسان رضوى حاكى است كه هاشمى و معين از ساير رقبا پيشى گرفته اند. بر اساس اين گزارش هاشمى در شهرهاى بزرگ استان اول است و معين و قاليباف نيز رقابت نزديكى دارند. البته معين آراى شهرهاى سنى نشين استان را از آن خود كرده است و با لحاظ اين آرا رقباى اصولگراى خود را پشت سر گذاشته است .
-------------------------

آخرين وضعيت آراى كانديداها در سطح كشور(۴)

۲۷ خرداد ۱۳۸۴
ساعت ۲۰:۲۰

شرق آنلاين: در اصفهان هاشمى ومعين پيشتازند و احمدى نژاد در جايگاه سوم قرار
دارد.گزارش تكميلى ارسال مى شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آخرين وضعيت آراى كانديداها در سطح كشور(۵)

۲۷ خرداد ۱۳۸۴
ساعت ۲۰:45

در شمال غرب تهران نواحى پونك شهرك غرب و سعادت آباد معين پيشتاز است. يكى از نمايندگان معين در سر صندوق بازداشت و به كلانترى ايران زمين منتقل شده است. وضعيت معين در شهر سارى نيز مطلوب گزارش شده است

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24665

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين وضعيت آراى كانديداها در سطح كشور (3، 4، 5)، شرق' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005