Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

اعتراض شديد گروهي از طلاب قم به حمايت مصباح يزدي از احمدي نژاد، انتخاب

گروهي از طلاب و فضلاي حوزه علميه قم و شاگردان موسسه آموزشي امام خميني كه تحت امر آقاي مصباح يزدي اداره مي شود با انتشار بيانيه اي كه در مراكز اموزشي و پژوهشي شهر مذهبي قم پخش شد ضمن اعتراض به آنچه تحريك و سو استفاده از طلاب ناميده شد از تندرويها و اقدامات وي و گروهي از شاگردانش ابراز تاسف كردند و سخنان شيخ قاسم را كه به ترغيب مصباح در سالهاي اخير اقدام به برپايي تجمع هاي غير قانوني اقدامات خشن و سخنراني هاي تحريك آميز را به ضرر اسلام و حوزه هاي علميه و مغاير بامنافع ومصالح ديني وملي دانستند.
-------------------------------------

به گزارش خبرنگار سایت «انتخاب» به گفته اين دسته از طلاب سخنان شيخ قاسم كه گفته بود «مگر ما از پاكستان چه كم داريم ما هم بايستي بمب اتمي بسازيم» باعث تحريك و سو استفاده مخالفان روحانيت و حوزه هاي علميه و خشن نشان دادن دين مقدس اسلام مي شود.
اين گروه همچنين حمايت هاي همه جانبه مصباح از كانديداتوري محمود احمدي نژاد و صرف هزينه هاي كلان از محل و جوهات و بيت المال براي تبلغ او را خلاف شرع و قانون و موجب وهن بر شمردند و از او خواستند مثل قبل از انقلاب كه او از ترس ساواك در كارهاي سياسي شركت نمي كرد و آن را خلاف شرع مي دانست و هم مثل زمان جنگ از دخالت در سياست يا دست كم از افزون خواهي سياسي و تلاش براي در اختيار گرفتن و توسعه نفوذش در مراكز قدرت دست بردارد .
قسمتهاي ديگر اين نامه كه از سوي خبرنگار ما با چند كاست ،فيلم و عكس ارسال شده است به شرح زير است.

«انتخاب» به دلايل مختلف تنها بخشهايي از آن را می تواند منتشر كن! د؛ بنا براين از انتشار تمام بيانيه وعكسها و صدا و تصویر آن معذور است :
....
آقای مصباح!در مواجهه با انتقادات برادران دلسوز به رفتار موهن اطرافیان جنابعالی، همیشه در مقام توجیه شما را مبری می دانستیم.وقتی مریدان شما را در نیمه شب ، مشغول پخش شب نامه های موهن می دیدیم عمل به توصیه حضرتعالی نموده و بالاجبار به ایشان حسن ظن پیدا می کردیم.وقتی تنها یک روز پس از تایید عملکرد مسئولان مذاکره کننده در خصوص انرژی هسته و بیان عدم خواست دولت و ملت ایران برای ساختن سلاح هسته ای و غیرشرعی دانستن آن از سوی مقام معظم رهبری و شاگرد مرید شما (قاسم روان بخش) با به راه انداختن تجمع غیرقانونی مذاکرات مورد تایید رهبری را ذلت بار خواند و گفت:«مگر ما چه چیزی از پاکستان کمتر داریم.ما حتما باید بمب هسته ای بسازی! م» .....وقتی نشریه پرتو وابسته به شما و تحت مدیریت فرزندانان در مقالات عمومی (نشریه پرتو امکانات موسسه امام خمینی)اقدام .... نمود. تصور کردیم اما کار به آنجا رسید که در تاریخ 18/3/84 نشریه پرتو سخنرانی چنابعالی را منتشر نمود و حجت بر ما تمام شد تا نکاتی در حد یاداوری و تذکر خدمتتان معروض داریم.شاید بار دیگر استغفار نموده و به گذشته منزوی و آرامتان بازگردید .
سخنرانی نکاتی را کنایه و گاه تصریح نشبت به جناب آقای هاشمی فرموده اید و از آنجا که مظلومیت امروز ایشان برای دلسوزان نظام دردآور است و همانطور که حضرت آیت الله جوادی آملی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حدیث شریف امام سجاد(ع) فرمودند: اگر ببینیم که به مظلومی ستم می شود ما سکوت کنیم باید به خدا پناه برد و سکوت شکستیم و اینک بدانید آنچه ب! اید بدانید!!!

در آن سخنرانی قیاسی نمودید «مضحک و مع الفارق» و بلکه پر از فارق است شما کاندیدای خاصي كه معلوم نيست از كجا و با چه ظرافتي او را پيدا كرده ايد به علی بن ابی طالب (ع) تشبيه كرديد ... باید به عرض برسانیم که اولا علی علیه السلام منسوب الهی بود و نه منسوب چند عضو شورای شهر و ثانیا علی علیه اسلام با وجود جوانی از سابقین صدر اسلام دانشمند و باب علم النبي داماد شجاع زيبا و فدايي پيامبر (ع) و بلکه اولین شخص مومن به پیامبر عليه الصلاه والسلام است. شما با توهين به كانديدا هاي ديگر … نسبت به يكي از آنها كه از قضا به فرموده رهبری از سابقین اولین و حوارین امام راحل هستند و اولی به تشبیه هستند نه حضرت عالی که در آن دوران سخت شکنجه ها و تبعید ها و زندان ها سکوت نموده و بلکه تعریض هم می نمودید و نه آن کاندیدای مورد حمایتان که اول! 740;ن حضورش در مقام استانداری اردبیل به انتصاب آقای هاشمی رفسنجانی بوده است.
علی (ع) جوان بود و بسیار ... از کاندیدای مورد حمایت شما و اما برای بدست آوردن حکومت نه ...

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جناب آقای مصباح! سوابق پیش از انقلاب شما و سکوت قعودتان در آن ایام سخت بر دوستان و اضح و عیان است.چطور آن روزها و هم زمان دفاع مقدس صحبت از تکلیف شرعی نبود...چه شد که اکنون برای به دست آوردن پست و مقام و و ذخارف دنيا ... دنیای دیگران دین خود را تباه می کنید؟!!
جناب آقای مصباح ! سیاست هم مثل سایر علوم مقدماتی دارد که شما هنگامي كه بايستي انرا مي اموختيد ...غیبت غیر موجه داشته اید.
حضرت آقای مصباح! فرموده اید کاندیدای اصلح نگران ارزشهاي اسلامي است ...
آیا ایراد تهمت و افترا جز ارزشهای اسلامی ست؟! استفاده از بیت المال و اموال عمومی و دولتی مانند نشری! ه پرتو و امکانات گسترده موسسه امام خمینی و بر خلاف تصریح قانون و نهی رهبر معظم انقلاب ... ارزشهای اسلامی است؟سو استفاده از احساسات پاک جوانان کم اطلاع براي کاندیدای مورد نظرتان ارزشهای اسلامی است؟؟آیا خیل عظیم علمای اعلام و مراجع عظام و دلسوزان اسلام همه .... و تنها جناب عالی و جمع مریدانتان حسینی؟؟

...آقای مصباح اگر به دنبال کشف منکری هستید نیاز به زحمت زیادی نیست .منکر بغل گوش شماست.منکر عظيم آن است که حضرتعالی با پول بیت المال و دلارهای بی حساب و کتاب فرزندانتان ... را به کانادا و آمریکا اعزام می کنید

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24639

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض شديد گروهي از طلاب قم به حمايت مصباح يزدي از احمدي نژاد، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005