Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

جلايي‌پور: به من اگر ميلياردها تومان پول هم بدهند حاضر نيستم با پانكي‌ها عكس بيندازم، ايسنا

«حميدرضا جلايي‌پور» تصريح كرد: از ماه‌ها قبل از انتخابات طرفدار شركت در انتخابات بوده و هستم و در انتخابات نيز شركت خواهم كرد و ديگران را نيز براي شركت در انتخابات تشويق مي‌كنم.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت در پرديس ابوريحان دانشگاه تهران افزود: ظاهرا وعده‌هايي كه داده شد تبديل به قانون و رويه نشد و علامت آن را مي‌توان در انتخابات قبلي ديد؛ لذا عده‌اي مي‌گويند كه آقاي معين چه كاري مي‌خواهد انجام دهد كه خاتمي با آن همه راي مردم و مجلس ششم و امتياز سيد و روحاني بودن نتوانست انجام بدهد، لذا حتي اين سوال‌ها تا يك هفته پيش هم مطرح بود و در دانشگاه‌ها و جامعه آن را مي‌شنيديم ولي اين روزها كمتر آن را مي‌شنويم و وضعيت آقاي معين بهتر شده است.


جلايي‌پور گفت: آقاي معين مزيت‌هايي دارد كه خاتمي نداشت. خاتمي شخص كاريزما و مقبولي بود لذا هيچ‌وقت نخواست از نيروهاي حامي‌اش استفاده كند ولي آقاي معين حالت كاريزما ندارد. پديده‌ي اين دوره از انتخابات، معين است زيرا معين را نخبگان و دانشگاهيان انتخاب كردند و كانديداي نخبگان مردم است. يك ويژگي ديگر دكتر معين تجربه‌ي هشت سال دوران خاتمي است كه مي‌تواند او از آن استفاده كند و اين چيزي است كه خاتمي نداشت. هم‌چنين ويژگي ديگر ايشان اين است كه او پزشك است و بنابراين همانگونه كه مي‌دانيد پزشكان بايستي تكليف بيماران را روشن كنند و يك پزشك نمي‌تواند با الفاظ ان‌شاء الله و … منتظر بماند.


جلايي‌پور ادامه داد: حداقل قضيه اين است كه معين همين كارهايي كه خاتمي كرده را كه مي‌تواند انجام دهد. اين افسانه است كه مي‌گويند اصلاح‌طلبان نتوانستند. اصلاح‌طلبان توانستند كار كنند. حتي اگر به فرض محال معين نخواهد از تجربه‌ي هشت ساله‌ي خاتمي و پشتوانه‌ي راي مردم و نخبگان استفاده كند و همين روند را به پيش ببرد؛ باز هم خيلي خوب است، زيرا افرادي كه راي دادند مي‌توانند تا 4 سال طلبكار بمانند، همانند امروز كه مردم قدرتمند و طلبكار شده‌اند.


عضو جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي، به مقايسه‌ي دستاوردهاي اقتصادي و سياسي دولت خاتمي پرداخته و گفت: شما امروزه مي‌بينيد كه در هر سال پانصد هزار شغل ايجاد شده است. اگر اين رقم را با رقمي كه خاتمي شروع به كار كرد مقايسه كنيد مي‌بينيد كه در آن سال‌ها، سالانه فقط دويست و پنجاه هزار شغل ايجاد مي‌شده است. در آن موقع ميزان تورم سي درصد بوده است ولي الان تورم پانزده درصد است. هم‌چنين پديده‌ي تك نرخي شدن ارز در اين دوره شروع و به نتيجه رسيده است، در صورتي كه در دوره‌هاي قبل دولت در مواجهه با اين پديده شكست خورد و دوباره ارز چند نرخي شد و يكي از دلايلي كه امروزه با عضويت ما در سازمان تجارت جهاني مخالفت نمي‌كنند همين پديده‌ي تك نرخي كردن قيمت ارز است.


جلايي‌پور افزود: در زمينه‌ي اشتغال بايد به اين امر هم توجه كرد كه توان كشور در زمينه‌ي توليد اشتغال همين پانصد هزار شغل در سال است و بيش از آن را نمي‌تواند مگر آنكه سرمايه‌گذاري شود. البته بايد اين را هم بگويم كه من وقتي با بسياري از سرمايه‌داران سرشناس ايراني صحبت مي‌كردم كه چرا در ايران سرمايه‌گذاري نمي‌كنيد مي‌گفتند كه منتظريم تا سرمايه‌گذاران خارجي ريسك كنند و به ايران بيايند بعد ما پشت سر ايشان مي‌آييم. هم‌چنين از توفيقات ديگر آقاي خاتمي بياباني است به نام عسلويه كه وقتي امروز به آن مي‌رويد مي‌بينيد كه بيست ميليارد دلار در آن سرمايه‌گذاري كرده‌اند و تبديل به قطب بزرگي در خاورميانه شده است كه خوشبختانه يا بدبختانه صدا و سيما روي آن كار نكرده است.


جلايي‌پور در ادامه به توفيقات سياسي و اجتماعي دولت خاتمي اشاره كرد و گفت: در دوران اصلاحات بيش از ده هزار NGO به ثبت رسيده است و در بدبينانه‌ترين حالات هم اگر تصور كنيم كه فقط نيمي از آنها فعال هستند مي‌بينيم كه باز دستاورد بزرگي است. هم‌چنين در دولت خاتمي دولت سبك‌بارتر و كوچك‌تر شده است. زيرا كشور ما يكي از بزرگ‌ترين حكومت‌هاي جهان را دارد به طوري كه اگر با آلمان كه از هر دوازده نفر يك نفر از دولت حقوق مي‌گيرد مقايسه كنيد، به اين اندازه پي مي‌بريد، در كشور ما همه چيز حتي آموزش و فرهنگ هم حكومتي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جلايي‌پور در ادامه به شكل تبليغات برخي كانديداها اشاره كرد و با بيان اينكه «همين افرادي كه دوستان و همفكرانشان در گذشته به علت عكسي از چند نفر مرد و زن كه مساله‌دار مي‌دانستند روزنامه‌ي جامعه را بستند، الان با جوانان پانكي عكس مي‌گيرند»، گفت: به من اگر ميلياردها تومان پول هم بدهند حاضر نيستم با اين پانكي‌ها عكس بيندازم.


وي در تشريح پانكي‌ها، گفت: پانكي‌ها قديمي‌تر از هيپي‌ها هستند و به هواداران مايكل جكسون گفته مي‌شوند كه جور ديگري حرف مي‌زنند و لباس مي‌پوشند و رفتار مي‌كنند.


در ادامه‌ي اين مراسم وقتي از جلايي‌پور درباره‌ي معاونت حقوق بشر معين سوال شد، گفتند: حتما و حتما اين وعده عملي است و معاون حقوق بشر معين كسي خواهد بود كه به زندان رفته و شلاق خورده باشد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24523

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلايي‌پور: به من اگر ميلياردها تومان پول هم بدهند حاضر نيستم با پانكي‌ها عكس بيندازم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005