Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

تحريم انتخابات رياست جمهوری: "نه! به جمهوری اسلامی"، علي ميرفطروس

«برحذر باش که اين دست و دهن آبکشان
خـانمانـسوزتـر از سيـل فنـا می بـاشند»
(صائب تبريزی)

اين صدای پرطنين شاعری است که از ورای 500 سال پيش، وجدان های بيدار و آگاه ما را مخاطب قرار داده است ... و دريغا که اکثر روشنفکران و رهبران سياسی ما - در آستانة انقلاب 57 - با عصبيـّتی هستی سوز، گوش و هوش خود را بر اينگونه صداهای آگاهی بخش فرو بسته بودند.
اينک پس از 26 سال تجربة حاکميـّت خانمانسوزِ « اين دست و دهن آبکشان»، ملّت ما - و خصوصاً رهبران سياسی و روشنفکران آزاديخواه ما - با تحريم يکپارچة انتخابات رياست جمهوری، خودآگاهی تاريخی و تصميم سرنوشت ساز خود را ابراز کرده اند.

در اين ميان، خمينی آورانِ «زيبا کلام» که ديروز «سروش» انقلاب اسلامی در بستن دانشگاه های ما بودند، امروز؛ هم «پيمان» با سرداران شکست خوردة انقلاب اسلامی، کوشش می کنند که در جهنّم سوزان جمهوری اسلامی، «سحابی» شوند تا با خاکساری های فريبا و شعارهای فريبنده، «معينِ» تداوم حکومت اسلامی باشند، بی آنکه بدانند که اين بار، ملّت آگاه و آزاديخواه ما می داند که بقول «صائب تبريزی»:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فکر صيد خلق، دارد زاهدان را گوشه گير
خـاکساری، پـردة تـزويـر بـاشد، دام را
مردم آگاه و مبارز ايران پس از تجربة خونين حاکميـّت 26 سالة « اين دست و دهن آبکشان»، با ماندن در خانه های شان و خلوت گذاشتن خيابان های تهران و شهرستان ها، همصدا با زنان و دانشجويان مبارز و روشنفکران شجاع و در بند ما، انتخابات 27 خرداد را به يک رفراندوم ملی برای « نه! به جمهوری اسلامی» بُدُل خواهند کرد.
چنين باد!
و اينچنين تر باد!

24 خرداد ماه 1384
www.mirfetros.com

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24510

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحريم انتخابات رياست جمهوری: "نه! به جمهوری اسلامی"، علي ميرفطروس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005