Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

چرا باید رای بدهم؟ امیر مسعود بهارانی

من رای نمی دهم چون خاتمی گفت شرکت کردن شرط لازم است اما کافی نیست . چرا همیشه ما مردم وظیفه مدنی خود را انجام دهیم ؟ مسئولان هم شرط لازم خود را به جا آورند .
من رای نمی دهم چون رهبری گفت دشمن به کمین نشسته است . می خواهم ببینم این دشمن بالاخره هویتش مشخص می شود ؟ بگذار دشمن بیاید , شاید حرف حسابی داشت .
من رای نمی دهم چون اصولا آدم سکولاری هستم و متاسفانه همه مراجع تقلید اعلام فرمودند که این کار یک وظیفه شرعی است اما من این کار را یک حق می دانم .
من رای نمی دهم چون سعید حجاریان گفت 700 سال وقت لازم است تا به دموکراسی برسیم و من 10 سال دیگر بیشتر زنده نیستم . .
من رای نمی دهم چون نمی خواهم جلوی آیندگان خجل باشم .
من رای نمی دهم چون میخواهم بدانم براستی امسال سال مشارکت عمومی و همبستگی ملی است ؟
من رای نمی دهم چون در این انتخابات شاهرودی , علیزاده , مصباح یزدی رای می دهند و من از دیدن این ادمها احساس آزادی و دموکراسی را نمی توانم داشته باشم .
من رای نمی دهم چون هاشمی رفسنجانی از بی پولی مزمن در رنج است و این بیماری عجیب او را رنج می دهد و من متاسفانه پولی ندارم که به او بدهم .
من رای نمی دهم چون نمی خواهم اقای قالیباف همان طور که زنجیر گمرک را پاره کرد تا بدون طی مراحل قانونی بنزهایش را ترخیص کند , به حریم خصوصی من وارد شود .
من رای نمی دهم چون ریه های من نسبت به هوای تازه آلرژی دارد و ممکن است بدتر شوم .
من رای نمی دهم چون از همیشه در صحنه بودن خسته شده ام . تا کی باید جور دیپلماتهای بی سواد و مرتجع را ما مردم بکشیم ؟
من رای نمی دهم چون مطمئن هستم رزیم فعلی ایران برای منافع ایالات متحده آمریکا و اسرائیل بهتر است .
من رای نمی دهم چون نمی خواهم برای زلف دختران رای خود را مفت به امثال هاشمی بفروشم .
من رای نمی دهم چون نمی خواهم به معین رای بدهم که روزگاری با کلت بر کمر سر کلاس می رفت .
من رای نمی دهم چون نمی توانم مهر تائید بزنم بر انقلاب . انقلابی را که رهبر به ان می نازد و چفیه آنرا از گردنش برنمی دارد , من انقلاب نمی دانم . من معتقد هستم انقلابی که به اهداف خود نرسد چیزی جز یک شورش کور بیشتر نبوده و رهبرانش هم جز شورشی و اخلالگر نظم عمومی عنوان دیگری ندارند .
من رای نمی دهم چون نمی خواهم توده وار همچنان به سبک و سیاق مورد نظر آقایان زندگی کنم . دیگر در جمهوری اسلامی تن به هیچ فعالیت مدنی نمی دهم . دیگر شادی نمی کنم . گریه هم حتی نمی کنم . دیگر به اصول اخلاقی هم پایبندی نشان نمی دهم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من رای نمی دهم چون من یک نظام می خواهم نه یک بی نظام آباد . از انقلاب حالم بهم می خورد . اما به مخدر احمقانه مردم سالاری دینی آقایان هم تسکین نمی یابم .
من رای نمی دهم .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24507

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چرا باید رای بدهم؟ امیر مسعود بهارانی' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005