Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

شرکت در انتخابات قلابی، یاری رساندن به سرکوب کنندگان آزادی است! کوروش گلنام

دو روز دیگر، نمایش انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری در ایران بر گزار می شود. 27 خرداد ماه 1384 می تواند روز بیاد ماندنی و سرنوشت سازی در تاریخ ایران باشد، به این شرط ساده و دست یافتنی که مردم در خانه ها خود مانده و در این انتصابات رسوا شرکت نکنند. این کار هیچ هزینه ای برای مردم نیز در بر نداشته و کمترین بهانه ای نیز به دست آشوب طلبان و رهبران آنها که شکست خود را در انتخابات فرمایشی پیش بینی کرده و اکنون برای آماده سازی ایجاد جو وحشت و ترور در جامعه و شاید تلاش برای زمینه ساری یک کودتای نظامی، دست به بمب گذاری نیز زده اند؛ نخواهد داد. اینک مردم ما هشیار تر از آن هستند که قلدران نامشروع تصور کرده اند. مردم در اولین واکنشهای خود به بمب گذاری های خونین، آنرا کار حکومتیان دانستند. مطمئن باشید که مردم پس از اجرای نمایش انتخابات نیز آن کار ی را که باید بکنند خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که قلدران بتوانند در کشور دست به کودتا بزنند. پس از در هم شکستن این انتخابات فرمایشی نمایشی است که تازه چرخ نهایی کوشش و تلاش مردم برای ازادی به حرکت در خواهد آمد. هزاران ایرانی میهن پرست و دلیر در میان نظامیان حتا سپاه و شبه نظامیان بسیج نیز هستند که در این روزهای سرنوشت ساز، گردن به فرمان ضد ملت خم نکرده و به مردم خود خیانت نخواهند کرد. نیرو های آزادیخواه ایران، به ویژه دردرون ایران، دو روز پر کاردیگررا در برابر خود دارند. از هر آن و ثانیه ای باید استفاده کرد و ساده دلان و خوش باورانی را که به دام قول و قرار های آقای معین وگروه او افتاده(1) ویا فریب نیرنگ های رفسنجانی (با بذل و بخشش های فراوان از پول های باد آورده و دزدیده شده از مال مردم(2)) را خورده اند، روشن نموده و یاری رسانند تا متوجه شوند چگونه با شرکت خوددراین انتخابات قلابی که حتا روزنامه ها و روزنامه نگارانی درکشورهای دیگر آنرا مهمترین انتخابات تاکنونی حکومت اسلامیدر ایران نامیده اند. بسیاری سیاستمداران و دولت مردان در کشورهای گوناگون، تصمیم گیریهای نهایی در سیاست گزاری های آینده خود شان را در برابر ایران، بسته به نتیجه این انتخابات دانسته و چشم براه آن نشسته اند(روزنامه هایی که گزارش هایی از تهران تهیه کرده اند، در آن اندازه که نگارنده خوانده است و یاشنیده است، همه بر این مورد تاکید داشته اندکه بیشترین جمله ای که شنیده می شود، نه به انتخابات (قلابی) است).باید گفت و باز هم گفت که:
ـ تا نطام ولایت فقیه و دستگاه های پارازیتی وابسته به آن و قانون اساسی "جمهوری" اسلامی هست، هرگز انتخابات آزادی در ایران بر گزار نخواهد شد. می خواهیم چند بار فریب بخوریم؟ با وجود همه هیاهوها، اتفاقن باند های مافیایی حاکم بسیار هم علاقه مند هستند که جناح خودی مخالف خود را درانتخابات داشته باشند تا در چشم جهانیان به ان شکلی دموکراتیک داده و برای خود به نوعی مشروعیت دروغین بدست آورند! هدف و نقشه آنها هم همین بود که آن بازی مسخره را با آقای معین و اصلاح طلبان حکومتی شکست خورده انجام دادند. جناح موسوم به اقتدار گرا، اصلاح طلبان را نخست یکبار با رد صلاحیت تحقیرکردند و سپس یکبار دیگر، و این بار به مراتب بسیار بدتر از بار نخست، با گذشت و تخفیف و پذیرش آنها پس از حکم حکومتی خرد و له کردند! در همآن نخستین گام، اصلاح طلبانی که گفته بودند زیر بار حکم حکومتی نخواهند رفت، در برابر چشم همگان، به چنین حکمی تسلیم شده و خرد و شکسته شدند. آیا مردم می توانند به چنین کاندیدای سست و ناتوانی اعتماد کنند؟ خوب به سخنان آقای معین دقت کنیم. اگر خاتمی پس از انتخابات به مردم پشت کرد و وعده هایش را یکی پس از دیگری در پای مصلحت نظام(قدرت) قربانی کرد و آشکار کرد که دروغ می گفته است، آقای معین اما از همین امروز سخنان دیروز خود را پس گرفته و روشن می گوید هدف همه برنامه هایش اقتدار نظام است( بیانیه او در باره عفو عمومی را بخوانیم). بتابراین باید آشکار گفته شودکه: این دومی از آن اولی نیز بی دست و پا تر و سازشکار تر است.
ـ انتخابات به شیوه امروز که چند آخوند واپس گرا برای مردم تعین کنند که به چه کسانی می توانند رأی بدهند یا ندهند، نه تنها پایمال کردن آزادی و حق انتخاب کردن و انتخاب شدن است، حقی که از دید پیمانها و قرارداد های انسانی ـ جهانی، شناخته شده است، که توهینی است آشکار به شخصیت و درک فرد فرد ایرانیان. شرکت در این انتخابات نمایشی، پذیرش توهین و تحقیر ملت، و یاری رساندن به سرکوب کنندگان آزادی است. زندانیان بی گناه و بیمار اما دلیری چون ناصر زرافشان، اکبر گنجی، منوچهر محمدی و.. دیگران که با تنی رنجور در اعتصاب غذا هستند، نمونه ای آشکار از سرکوب و پایمال کردن حقوق انسانی مبارزان راه آزادی مردم ایران، در برابر چشم همه جهانیان هستند. عدم رسیدگی به خواست های بر حق این زندانیان در سیاه چال های سران مافیا در ایران، برای کسان اندکی که هنوز با ساده دلی به این حکومت باور دارند(با گماشتگان و مفت خوران کاری نداریم) و می خواهند در این انتخابات قلابی شرکت کنند، نباید کمترین تردیدی در ادامه سرکوب و زور و قلدری و فساد وتباهی باقی بگذارد.
ـ بارها گفته شده است که سردمداران این نظام برای ماندگاری و مشروعیت خود، به حضور نمایشی مردم نیاز دارند و برای این کار به هر نیرنگی دست می زنند. باید از خود پرسید در سیستم حکومتی ای که در آن خودکامه ای خود را فراتر از قانون دانسته و هر وقت که بارگاه سلطنت اش و باندهای مافیایی وابسته به آن مورد کمترین تهدید قرار می گیرد، با حکم حکومتی، این کودکانه ترین و مسخره ترین کارت بازی سیاسی جهان امروز، بر سر رییس جمهور، وزیر، وکیل، مجلس و هر آنکس که بخواهد می کوبد، رأی مردم چه نقش و اهمیتی دارد؟
ـ عدم شرکت در انتخابات قلابی ریاست جمهوری، حکم قاطعانه مردم ایران بر عدم مشروعیت تمامی این نظام بد کاره و بد نام است. عدم شرکت مردم در این خیمه شب بازی، "حکم حکومتی مردم" است که بر سر ولی فقیه نا منتخب کوبیده خواهد شد. مردم با این کار خود مرزها و خط قرمز های قلدر مآبانه رهبر و نظام دروغینش را در هم کوبیده و خرد خواهند کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زیر نویس:

1ـ این آخرین سخنان آقای محمد رضا خاتمی و تاکید شدید ایشان بر التزام به قانون اساسی "ج" اسلامی که سبب بزرگترین گرفتاری ها ی امروز مردم ایران است وخود کامه ای را مافوق همه مردم قرار داده است، را از اینجا بخوانید.:
www.iran-chabar.de/1384/03/24/021.htm
2 ـ افشاگری شگفت انگیز سایتی مربوط به انصار حزب الله را در باره شیاد بزرگ رفسنجانی، اینجا بخوانید.:
www.harfe-akhar.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24503

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شرکت در انتخابات قلابی، یاری رساندن به سرکوب کنندگان آزادی است! کوروش گلنام' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005