Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 25 خرداد 1384

از میان کاندیداهای موجود مناسب ترین را برگزینیم، محمد رحیمی


به نام خدا
هم میهنان عزیز، مردم شرافتمند ایران،

در طول تاریخ معاصر، بی توجهی به حفظ منافع ملی از مهمترین موجبات عدم توسعه و پیشرفت کشور بوده است و حصول آن جز با حاکمیت قانون، تکریم حقوق ملت و آزادی بیان و مطبوعات ممکن نیست.
بدون تردید ملت ما، در سال های اخیر ارزش این امور را درک کرده و در راه به دست آوردن آن چند گام به پیش نهاده است. مردم، روشنفکران و اندیشمندان به خوبی در یافته اند که اگر آزادی و حاکمیت قانون نباشد، فقر، فساد و فحشا، تضییع حقوق و منافع ملت و استبداد رواج می یابد. تمامی کشورهای توسعه یافته از این مسیر عبور کرده اند. همه ملت ها از طریق هوشیاری و صبوری، عدم خشونت و استفاده از شیوه های قانونی و شرکت در انتخابات راه خویش را یافته اند. تجربیات تاریخ معاصر به ما آموخته است که اصلاحات و توسعه امری است تدریجی و نهال سیب یکباره به محصول نمی نشیند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اینک که در نهمین مرحله انتخابات ریاست جمهوری هستیم، از میان کاندیداهای موجود مناسبترین را برگزینیم و از او بخواهیم که خواسته های قانونی مردم را محقق نماید. تصور ما بر اینست که آقای دکتر مصطفی معین توانایی انجام خواسته های مشروع و حداقلی مردم را دارند. و بر این اساس ما به ایشان رای خواهیم داد. امید آن داریم او نیز گامی دیگر به پیش نهد و منافع ملی را بر هر چیز مقدم بدارد.

صبح آمدست برخیز
این خواب و خستگی را
در شط شب رها کن
بنگر جوانه ها را، آن ارجمند ها را
کان تار و پود چرکین، باغ عقیم دیروز
اینک جوانه آورد.

محمد رحیمی
وکیل پایه یک دادگستری

در همين زمينه:

17 اردیبهشت » بازي پنهان هاشمي، رضا خجسته رحيمي
دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24502

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از میان کاندیداهای موجود مناسب ترین را برگزینیم، محمد رحیمی' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005