Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 24 خرداد 1384

بسیجی دلاور، تا دولت کریمه، یک یا حسین دیگر، انصار نيوز

احمدی‌نژاد كه سخنان خود را با دعا برای منجی موعود شروع مي‌کند، از عزم خود برای تشکیل دولت کریمه‌ي اسلامی سخن گفت و ویژگی‌های این دولت را برشمرد.

شهردار تهران که بارها سخنانش با تکبیر حاضران در سالن تایید شد، گفت: با آگاهی و مطالعه و شناخت وضعیت کشور و بر اساس احساس وظیفه وارد عرصه‌ي انتخابات شدم و ان‌شاء‌الله تا آخرین لحظه در کنار شما خواهم ایستاد.

احمدی‌نژاد در ادامه، کسانی که شایعه‌ي انصراف او را بارها مطرح کرده‌اند، دشمنان ملت ایران معرفی و هدف آنها را سست جلوه دادن انتخابات ذکر کرد.

وی ماموریت بزرگ و تاریخی ملت ایران را فراهم کردن مقدمات حرکت جهانی اسلام از طریق تشکیل دولت اسلامی و ایجاد جامعه‌ي پیشرفته و مقتدر در منطقه دانست و افزود: بیش از 1200 سال یک دست الهی حامی و هادی ملت رشید و مسلمان ایران بود که از همه‌ي سرمایه‌ي خود برای برپایی نظام اسلامی و تحقق جامعه‌‌ي نمونه‌ي اسلامی گذشت و امروز نیز تا آنجا که لازم باشد این ملت با تمام وجود در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: گام سوم ملت ایران در مسیر تحقق جامعه‌ي نمونه تشکیل دولت اسلامی است و مطمئنا به حول و قوه الهی و با همت و آگاهی به زدوی شاهد برپایی دولت کریمه‌ي اسلامی در کشور خواهیم بود.

احمدی‌نژاد، به تبیین تفاوت‌های دولت اسلامی با دولت‌های 16 سال گذشته پرداخت و افزود: دولت‌های گذشته دو برنامه‌ي توسعه‌ي اقتصادی و توسعه‌ي سیاسی را تجربه کرد، اما با وجود خدمات فراوان مدیران خدمت‌گذار و دلسوز در کشور، امروز شاهد تبعات و آسیب‌های سنگین اجتماعی و فرهنگی هستیم.

دکتر محمود احمدی‌نژاد با اشاره به افزایش فقر، فساد و تبعیض در کشور گفت: در پانزده سال گذشته قشری از مدیران پیدا شدند که اعتقادی به عدالت نداشتند و وقتی به برنامه‌های توسعه‌ي اقتصادی آنان به دلیل رویکرد ضدعدالت آن اعتراض می‌شد می‌گفتند: ما اول کشور را می‌سازیم، بعد عدالت ایجاد می‌کنیم و این‌گونه بودکه علی‌رغم هزینه‌های گزافی که در سال‌های گذشته به کشور تحمیل شد، حاصل رشد اقتصادی در سفره‌های مردم دیده نشد.

وی با بیان این که «دولت اسلامی نیازمند رشد اقتصادی و سیاسی است» خاطر نشان کرد: توسعه در دولت اسلامی با توسعه‌ي امروز متفاوت است .

دکتراحمدی نژاد کاندیدای نهمین دوره‌ي انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت‌های قبلی به دنبال توسعه‌ي اقتصادی و سیاسی بودند اما در مدل توسعه کپی‌برداری شده از آن سوی مرزها، عدالت جایگاهی ندارد در حالی که اگر توسعه‌ي اقتصادی بر مبنای اسلام باشد، محور عدالت خواهد بود و حاصل آن بر سر سفره‌های مردم دیده خواهد شد.

دكتر احمدی‌نژاد با اشاره به این که ما می‌خواهیم روش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم، اظهار داشت: باوجود خدمات فراوان دولت‌های قبلی، انقلاب نیاز به برپایی دولت اسلامی دارد.

وی افزود: در توسعه‌ي اقتصادی اسلامی حلال و حرام یک اصل است و زمانی که این نوع توسعه حاکم شود دیگر رانت‌خواری و سوءاستفاده از بیت‌المال معنا نخواهد داشت.

وی نظام بانکی کشورمان را یکی از عوامل اصلی بی‌عدالتی در کشور دانست و با اشاره به اینکه دریافت سودهای بالا در بانک‌ها جایی برای عدالت باقی نمی‌گذارد، افزود: عدالت آرزوی ملت ماست و رهبرمان نیز طالب عدالت است پس اگر دولت ما نیز این چنین باشد دیگر بعضی‌ها نمی‌توانند بگویند که یک دست صدا ندارد.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به این که مدیر اسلامی حداکثر رفاه را برای مردم و حداقل را برای خود می‌خواهد تصریح کرد: ما نیازمند برنامه‌های سازمان تجارت جهانی و صندوق بین‌المللی پول نیستیم چون اگر نسخه‌های بومی و دینی خودمان را به درستی اجرا کنیم مشکلات مرتفع می‌شود.

وی با بیان این که مدیر اسلامی به تعبیر امام خمینی رحمة‌‌الله عليه خدمتگزار و به تعبیر مهم رهبری نوکر مردم است، تصریح کرد: دولت اسلامی معتقد به مردم‌سالاری دینی است و مدیر اسلامی به توانمندی ملت ایمان دارد و با شناختی درست از استعدادها و توانمندی‌های ملت خود، به دنبال عزت و باورمندی ملت است.

کاندیدای نهمین دوره ریاست جمهوری گفت: می‌گوییم چرا دوباره به کاخ‌ها برگشتید و این اسراف‌ها را می‌کنید می‌گویند این‌ها آبروی نظام است، پس نعوذ بالله امام خمینی رحمة الله عليه که در آن خانه‌ي ساده زندگی می‌کرد به فکر آبروی نظام نبود؟ تا ما حرف می‌زنیم و اعتراض می کنیم می گویند احمدی نژاد مدیران را تضعیف می‌کند و تندرو است.

شهردار موفق تهران با اشاره به توسعه‌ي سیاسی اسلامی گفت: اگر روزی دیدیم که در جامعه قدرت درک و تحلیل مسائل سیاسی بالا رفت، آنوقت می‌گوییم جامعه، توسعه‌ي سیاسی یافته است و به جایی می‌رسیم که مردم در مورد همه‌ي مسائل جامعه احساس مسؤولیت می‌کنند و آمادگی آنان برای دفاع از کیان جامعه و کشور و تقویت همبستگی ملی بسیار بالا می‌رود و آن زمان می‌توانیم بگوییم که کشور توسعه‌ي سیاسی اسلامی یافته است.

کاندیدای نهمین دوره‌ي انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که دولت اسلامی باید معتقد باشد که اسلام یک دین کامل است و می‌تواند به همه‌ي نیازها پاسخ دهد، افزود: دولتمرد اسلامی باید اعتقاد داشته باشد که اسلام نجات‌بخش بشر و راه حل مشکلات جامعه است و کسانی که به این اصل معتقد نیستند و همواره به دنبال نسخه‌های شرقی و غربی بوده و هستند، نمی توانند دولت اسلامی بر پا کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: دولت اسلامی باید با اصلاح روند موجود، همه‌ي امکانات و فرصت‌ها را به طور برابر در اختیار ملت قرار دهد تا همه با هم رشد کنند. در دولت اسلامی طبقه‌ي ممتازی به نام مدیران منت‌گذار که خود را برتر و تافته جدا بافته از مردم می‌دانند، وجود نخواهد داشت و مدیران دولت اسلامی همراه، خادم و حامی ملت می‌باشند.

وی «تعدد احزاب کشور، تعدد نشریات و روزنامه‌ها و رقابت سنگین گروه‌ها برای کسب قدرت» را از معیارهای توسعه‌ي سیاسی غربي عنوان کرد و اظهار داشت: در دولت اسلامی رشد سیاسی، افزایش حساسیت آحاد مردم نسبت به همه‌ي مسایل جامعه و نزدیک شدن دل‌های مردم به یکدیگر و افزایش وحدت ملی و همبستگی عمومی است و در چنین دولتی خبری از قدرت‌طلبی و دروغ‌پردازی و فریب‌کاری نیست.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری اضافه کرد: دولت اسلامی مسوول امنیت، زندگی و رفاه آحاد ملت است و تک تک ملت به عنوان سرمایه‌ي کشور برای چنین دولتی عزیز و محترم هستند.

احمدی‌نژاد دولت اسلامی را طرفدار تعالی فرهنگ و هنر دانست و تاکید کرد: وقتی آقایان در عرصه‌ي فرهنگ و هنر به ابتذال جایزه می دهند هنر را نابود می‌کنند.

وی در عین حال با بیان این که «با حفظ احترام همه‌ي گروه‌ها و افراد صرفا برنامه‌های خود را ارایه می‌دهد» خاطر نشان کرد که آنچه مورد انتقاد اوست، روش‌های غلط اجرایی است که باعث توسعه‌ي فقر و فساد و تبعیض در جامعه شده است و گفت «کسانی که در این مسیر بخواهند با رفتارهای ناشایست و سخنان خود فضا را آماده زبان‌درازی آدم‌ها به نیروهای دلسوز و خدمت‌گذار کنند، مورد تایید ما نیستند.»

احمدی‌نژاد در سخنان خود متذکر شد که نیروهای انقلابی تصمیم ملت را تایید خواهد کرد و قطعا با دولت آینده فارغ از سلایق و دیدگاه‌ها همکاری خواهند داشت تا ایرانی آباد و توسعه‌یافته که الگوی یک کشور اسلامی است، ایجاد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که شما پس از رئیس‌جمهور شدن مبارزه با فساد و ساده‌زیستی را ادامه دهید، گفت: تضمین سلامت مدیران، نظارت عمومی است و باید مراقب آنان بود و فریاد زد چرا که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه‌ي همگانی است و نباید نسبت به آن غفلت شود.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: من برای خدمت و اجرای عدالت وارد عرصه شدم و به اندازه توان خود در این راه تلاش خواهم کرد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: همیشه در طول تاریخ در مقابل اجرای عدالت مخالفت بوده اما این دلیل نمی‌شود که ما اجرای آن را کنار بگذاریم. ما معتقدیم که تحقق عدالت شدنی است.

درحاشیه برگزاری این همایش یکی از قهرمانان افتخار آفرین در عرصه ورزش کاراته، به حمایت از کاندیداتوری احمدی نژاد، مدال طلای جهانی خود را به وی اهدا کرد.

در پايان سخنراني دكتر احمدي‌نژاد، هزاران‌نفر از حاضران در محل سخنراني يك‌صدا فرياد مي‌زدند: «بسيجي دلاور، تا دولت كريمه، يك يا حسين ديگر».

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24428

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بسیجی دلاور، تا دولت کریمه، یک یا حسین دیگر، انصار نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005