Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

محمد باقر نوبخت: خودروي فاطمه هاشمي توسط نيروي انتظامي و يگان ويژه قزوين متوقف شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني از متوقف شدن خودر فاطمه هاشمي توسط چند دستگاه نيروي انتظامي و يگان ويژه قزوين خبر داد.

به گزارش ايلنا ، محمد باقر نوبخت در يك گفتگوي خبري كه به همين منظور ترتيب داده شده بود با اعلام اين خبر افزود:در حالي كه ظهر امروز (يكشنبه 22/3/84) خانم فاطمه هاشمي(دختر آقاي هاشمي رفسنجاني) به منظور شركت و سخنراني در" گردهمايي بزرگ زنان" گيلان، عازم رشت بود ، در شهر قزوين، خودروي حامل وي و همراهان به علت الصاق پوستر انتخاباتي آقاي هاشمي رفسنجاني توسط چند دستگاه خودروي نيروي انتظامي و يگان ويژه قزوين متوقف و اعلام شد كه از مركز دستور داده اند تا از عبور خودروهاي با پوستر انتخاباتي آقاي هاشمي رفسنجاني جلوگيري نمايند و چون به آنها نسبت به غيرقانوني بودن اين اقدام تذكر داده شد، با اهانت و خشونت يكي از همراهان ، فاطمه هاشمي را مضروب كردند كه بخشي از صحنه ها با عكس مستند شده است كه اين حادثه با تجمع مردم و اعتراض آنان به اقدامات غير قانوني و خشن ماموران مواجه شد.
نوبخت اضافه كرد: چند روز قبل نيز در جلوي يكي از ستادهاي هاشمي رفسنجاني چند دستگاه خودرو كه در آن مشغول شنود مكالمات داخل ساختمان ستاد بودند كشف گرديد كه از سوي اين ستاد به مقامات مسوول گزارش و شكايتي تسليم شده است.
سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني گفت: متاسفانه در چند هفته گذشته اقدامات گسترده و سازمان يافته اي در جهت تخريب شخصيت هاشمي رفسنجاني و نشر اكاذيب از طريق انتشار شب نامه و سايت هاي الكترونيكي صورت گرفته است كه تعداد زيادي از اين شب نامه ها با امضاي جعلي در نماز جمعه توزيع گرديده است و جالب آنكه در برخي از آنها به مطالبي كهنه اشاره شده است كه رسيدگي‌‏هاي قوه قضاييه پيش از اين بطلان آنها را اعلام نموده بود.
وي بااشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر عدم تخريب نامزدها خاطرنشان كرد: عده اي كه به سبب جايگاه شغلي ، ممنوع از تبليغات انتخاباتي هستند بي محابا و سازمان يافته هاشمي رفسنجاني را تخريب مي‌‏كنند و اين در حالي است كه وي اعضاي ستادهاي خود را از اقدام متقابل به طور جدي منع نموده است، آنچه جاي شگفتي است عدم پاسخ به شكايات متعددي است كه به مراجع قانوني تسليم شده است.
نوبخت گفت: از رياست محترم قوه قضاييه انتظار مي‌‏رود با قاطعيت دستور جلوگيري از اين تخلفات قانوني و پيگرد متخلفين را صادر نمايند ، زيرا اخبار واصله حاكي از طراحي حجم وسيعي از تخريب و تشويق اذهان عمومي براي روزهاي پاياني هفته است كه اگر مراجع قانوني نسبت به جلوگيري از آن اقدام نكنند، همچون گذشته دست گروه‌‏هاي افراطي براي اين گونه اقدامات كه بدون توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري و آموزه هاي اخلاقي صورت مي‌‏گيرد، باز خواهد بود.
وي همچنين از وزارت كشور و شوراي نگهبان درخواست كرد كه سلامت انتخابات را تضمين نمايند.
اين فعال سياسي با اشاره به روش‌‏هاي ناجوانمردانه كه اوايل انقلاب نسبت به شخصيت‌‏هاي نظام همچون شهيد بهشتي صورت گرفته است، گفت: در طول تاريخ اسلام حتي معصومين از برخورد گروههاي افراطي مصون نبوده‌‏اند و امام علي (ع) خود ضربت خورده اين افراطيون است.
سخنگوي ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني تصريح كرد:هر چه زمان بيشتر مي‌‏گذرد نگراني آقاي هاشمي مبني بر اينكه يك طيف تندرو تلاش دارد با هر قيمت و به هر روش، مديريت قوه مجريه را در دست گيرد بيشتر براي افكار عمومي محسوس مي‌‏گردد و اين خطري است كه امروز انسجام نظام جمهوري اسلامي را تهديد مي‌‏كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نوبخت گفت:براي پاسخگويي به مطالب به حق مردم در داخل و ضرورت‌‏هاي بين‌‏المللي، دلسوزان سياسي راهي جز تقويت همبستگي و همكاري عملي براي توسعه كشور ندارند وديگرفرصتي براي ادامه درگيري‌‏ها و حذف يكديگر باقي نمانده است ، آقاي هاشمي رفسنجاني با تحليل درست از خطر تماميت‌‏خواهي طيف‌‏هاي افراطي براي آشتي ملي و تلاش و همكاري جمعي براي حاكميت عقل و اعتدال به صحنه انتخابات آمده است و گروه‌‏هاي تندرو از هم‌‏اكنون مي‌‏دانند كه وي با پشتيباني مردم، قدرت‌‏مندانه آنها را منزوي خواهد نمود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24342

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد باقر نوبخت: خودروي فاطمه هاشمي توسط نيروي انتظامي و يگان ويژه قزوين متوقف شد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005