Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

ضرب و شتم ابراهيم يزدي در اهواز و انفجار چهار بمب پياپي

ابراهيم يزدي دبيركل نهضت آزادي ايران در اهواز از سوي گروههاي فشار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجروح شد.
به گزارش كميته خبر و اطلاع رساني ستاد دكتر معين در اهواز، اعضاي گروه فشار كه تعدادشان حدود 30 نفر بود با سر دادن شعارهايي نظير «مرگ بر منافق» و همچنين فرستادن «صلوات» و «سر دادن اذان» در ساعت 22:30 قصد بر هم زدن سخنراني دكتر ابراهيم يزدي را داشتند. اين مراسم در محل ستاد دكتر معين در اهواز انجام شده بود.
اعضاي گروههاي فشار وقتي موفق به ايجاد تنشج در سخنراني دكتر يزدي نشدند، وي را تا فرودگاه تعقيب كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دكتر يزدي كه در حلقه حمايت اعضاي ستاد دكتر معين به فرودگاه رسيده بود، پيش از ورود به سالن فرودگاه اهواز موردخطاب شش نفر از اعضاي گروههاي فشار قرار گرفت كه به بهانه سوال كردن به وي نزديك شده بودند. اين افراد پس از چند لحظه به ضرب و شتم همراهان دكتر يزدي از جمله يك زن پرداختند و با يك جسم تيز نظير چاقو يا انگشتر مخصوص، به دبير كل نهضت آزادي حمله كردند و علاوه بر ضرب و شتم وي سر او را نيز شكستند.
گزارش كميته خبر و اطلاعرساني ستاد مركزي دكتر معين در اهواز همچنين از 4 انفجار پياپي در ساعت 10 صبح امروز يكشنبه 22 خرداد خبر داد و افزود: همچنين برق بيمارستاني كه مجروحان اين انفجار به آن منتقل شده اند قطع شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24305

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرب و شتم ابراهيم يزدي در اهواز و انفجار چهار بمب پياپي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005