Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 22 خرداد 1384

معين: اولين كارم تعيين معاونت براي حفظ و حراست از حقوق بشر خواهد بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


مصطفي معين خطاب به مردم ياسوج گفت: شما نمي‌گذاريد كه اگر رييس‌جمهوري برايتان انتخاب شد با بحران‌هاي 9 روزه مواجه شود.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مصطفي معين در ادامه‌ي سفرهاي انتخاباتي خود با حضور در جمع مردم ياسوج اظهار داشت: من بعنوان خدمتگزار و عاشق نسل جوان به ميدان آمدم و اصلي‌ترين انگيزه‌ام فقط اداي دين به ملت عزيز و جوانان است. از هيچ مقام و منصبي جز خداي خود براي حضور اجازه نگرفتم فقط به ملت و جوانان مديونم و به اين دين افتخار مي‌كنم.


وي بزرگترين آرمان‌هايش را آزادي، عدالت و دموكراسي برشمرد و خطاب به مردم ياسوج گفت: شما فرزندان غيور آريوبرزن براي دفاع از مملكت آماده‌ايد و روح سلحشوري را از نياكانتان و آريوبرزن به ارث برده‌ايد و در اين زمان نيز با صلابت براي پايداري اصلاحات تلاش خواهيد كرد.


وي با اشاره به معضلات اجتماعي و سياسي ابراز عقيده كرد: به خاطر تنش‌ها و سوء مديريت تاكنون ملت ما نتوانستند در شاني كه شايسته‌ي آن‌هاست قرار گيرند و در اصلاحات است كه پتانسيل عظيم ملت در خدمت سرنوشت خود قرار مي‌گيرد و علي‌رغم همه‌ي بحران‌سازي‌ها، توهين‌ها و تهديدات نبايد كنار بكشيم.


وي با اشاره به حركت صد ساله مردم ايران براي نيل به دموكراسي، خطاب به مردم ياسوج و استان كهكيلويه و بويراحمد تصريح كرد: شما استاني برخوردار از مواهب عظيم طبيعي و منابع انساني و دانشگاههاي بزرگ هستيد و همين ايجاب مي‌كند در آينده به ياري خدا و با عزم شما در دوره‌ي 4 ساله‌ي اصلاحات استان محرومتان را به يك قطب قدرتمند تبديل كنيد.


معين با بيان اين كه 15 سال قبل به عنوان وزيرآموزش عالي سنگ‌بناي دانشگاه ياسوج را گذاشته است، تصريح كرد: اگر رييس‌جمهور باشم در خدمت شما و دانشجويان خواهم بود. چه دانشجويان دانشگاه ياسوج و چه دانشگاه آزاد و خود را مدافع دانشگاه آزاد نيز مي‌دانم. زيرا آموزش يكي از استراتژي‌هاي راهبردي و اساسي من است.


وي با تاكيد بر برابري حقوق قوميت‌ها بخصوص اقوامي كه از ظلم بيشتري رنج بردند، تاكيد كرد: بايد آينده‌ي بهتري داشته باشيم و اگر من مسوول باشم، اولويتم محروم‌ترين استان ياسوج ، كهگيلويه و بويراحمد خواهد بود.

شمامردان و زناني هستيد كه از والاترين صداقت، صلابت و مردانگي برخورداريد و مي‌توانيد تا عالي‌ترين مقامات پيشرفت كنيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خطاب به مردمي كه نسبت به صحبت‌هاي او ابراز احساسات و شادي مي‌كردند و باشعارهاي چون تداوم اصلاحات تداوم آزادي است از او حمايت مي‌كردند، گفت: من بعنوان يار دبستاني و ياردانشجويي شما با عزيز‌ترين دوستان نسل جوانم صحبت مي‌كنم و اصلي‌ترين انگيزه‌ام را وجود شمامي‌دانم و اگر رييس‌جمهور باشم دغدغه‌ام شما خواهيد بود، آينده‌ي شما براي ايران اميدبخش است.


وي افزود: با صندوق‌هاي راي قهر نكنيد و فريب افرادي كه ازآن طرف مرزها القا مي‌كنند نبايد راي داد را نخوريد. اين دموكراسي مال خودمان است و با تحجر و واپس‌گرايي نمي‌توان كشور را اداره كرد. در صورت پيروزي‌ام با اتكا به خداوند و مردم، دولتم، دولت دانايي خواهد بود و انسان در راس خواهد بود و همه‌ي منابع در خدمت انسانيت بكار گرفته خواهد شد.


معين تاكيد كرد: اگر در جايگاه رياست جمهوري قرار گيرم اولين كارم تعيين معاونت براي حفظ و حراست از حقوق بشر خواهد بود.


وي افزود: ريشه‌ي تمدن ما در اعماق تاريخ بوده و در 2600 سال قبل اولين منشور حقوق بشر را ما ارائه داديم و امروز نبايد شاهد نقض حقوق بشردر كشور باشيم.


وي همچنين در پايان راهبرد اساسي‌اش را تشكيل جبهه‌ي دموكراسي و حقوق بشر عنوان و بر آن تاكيد كرد.


براساس اين گزارش استقبال از دكتر مصطفي معين در استان كهگيلويه وبويراحمد بسيارچشم‌گير بود و در آستانه ورود به شهرهاي مختلف اين استان مردم با نواختن ساز و دهل و همچنين حضور و دنبال كردن اتوبوس ايران براي ايرانيان كه حامل معين بود، از وي استقبال مي‌كردند و معين با حضور در جمع آن‌ها از اعلام حمايت آن‌ها تشكر مي‌كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24285

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: اولين كارم تعيين معاونت براي حفظ و حراست از حقوق بشر خواهد بود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005