Click for Amazing Phone Card








جمعه 20 خرداد 1384

گروه فشار بهزاد نبوي را در قم به شدت مجروح كرد، هاتف

بهزاد نبوي، عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و از گروههاي حامي معين عصر امروز در قم از سوي گروههاي فشار افراطي و شناخته شده اين شهر به شدت مورد تعرض قرار گرفت و مجروح شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني "هاتف" بهزاد نبوي عصر امروز و پس از پايان سخنراني در ستاد مركزي دكتر معين در خيابان صفاييه مورد تعرض گروههاي فشار قرار گرفت.
بر پايه اين گزارش در پي اين تهاجم نبوي به شدت مجروح و از ناحيه سر دچار شكستگي شد.
در اين حادثه كه بيرون از ستاد معين اتفاق افتاد نيروهاي اصلاح طلب، نبوي را به ستاد هاشمي كه در مجاورت ستاد معين قرار داشت برده و از او محافظت كردند.
در حاليكه نيروهاي پليس ممانعت چنداني از اين حركات خشونت آميز نمي كردند، پس از آرام شدن اوضاع بهزاد نبوي را از ستاد هاشمي به سمت تهران هدايت كردند.
حجه الاسلام سيد ابوالفضل موسويان، عضو مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني "هاتف" گفت: حدود 25 نفر از اعضاي شناخته شده گروههاي فشار كه در ميان آنها افراد حوزوي هم حضور داشتند با بهزاد نبوي درگير شده و باعث مجروح شدن اين فعال سياسي و اطرافيانش شدند.
وي افزود: متاسفانه نيروي انتظامي مستقر در محل از اين حادثه جلوگيري چنداني نكرده و پس از اتمام درگيريها مبادرت به پراكندگي مردم نموده است.
موسويان خاطر نشان كرد: لباس شخصي ها در اين حمله از گاز اشك آور نيز استفاده كرده كه اين امر موجب مجروح شدن تعدادي از حاضرين شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال سياسي و ديني در قم تصريح كرد: تعدادي از افراد براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و بهزاد نبوي هم كه دچار شكستگي سر و خونريزي شده بود براي درمان نهايي به تهران منتقل شده است.
عضو مجمع مدرسين و محققين حوزه علميه در پايان گفت: در حال حاضر تمام مغازه ها و حتي ستادهاي انتخاباتي در محل تعطيل مي باشند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24149

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروه فشار بهزاد نبوي را در قم به شدت مجروح كرد، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005