Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 19 خرداد 1384

انتخابات فرمایشی، حزب ملت ايران (دفتر اروپايي)

پاينده ايران اي آفريدگار پاك

ترا پرستش مي كنم و از تو ياري مي جويم

بار دیگر بازی انتخابات در کشورمان آغاز شده و نامزدهایی از صافی نظام گذشته اند که هیچکدام مورد اعتماد مردم ایران نیستند . ایراد اینجا ست که مردم باید به نامزدهای معرفی شده از سوی مجلس خبرگان رای بدهند ، چرا خود آقایان این همه خرج روی دست مردم می گذارند حال که خود میدانند کی صلاحیت دارد و کی ندارد یکباره خود شخص مورد نظر را انتخاب کنند مگر نه اینکه به فتوای آقایان مردم در «حکم صغارند » پس چرا وقت تلف می کنند . !!

آقای خاتمی با شعار « جامعه مدنی » و « گفتگوی تمدنها » توانستند آرای مردم محروم و تشنه آزادی و عدالت را بدست آورده و برمسند ریاست قوه مجرئیه تکیه بزنند ، در این هشت سال جز لب خند نمکین چه گامی در راه رفاه و آزادی و رفع نابرابری ها اجتماعی برداشتند جز اینکه فقیر فقیرتر و ثروتمند ثروتمندتر شد آنهم در حکومت مستضعفین وعده داده شده !! روزی که ایشان به ریاست رسیدند قیمت نفت بشکه ای ده دلار بود و امروز پنجاه دلار یعنی بهای نفت پنج برابر شده است اما نه تنها در وضع زندگی اکثریت مردم اثری نداشته بلکه گرانی کمرشکن و بیکاری در« جامعه مدنی » بیداد میکند . یورش ددمنشانه شبانه ماموران عالیرتبه وزارت اطلاعات به خانه رهبران حزب ملت ایران و مثله کردن داریوش فروهر سیاوش دوران و پروانه شیرزن بیشه ایران زمین و ربودن و به شهادت رساند نویسندگان دگر اندیش ، حمله مغول وار به خوابگاه دانشجویان برومند در نیمه شب و قتل و ضرب و جرح و سرقت اموال این جوانان آزادیخواه ، بجای رسیدگی به شکایت این آینده سازان کشور شاکیان مورد ستم قرار گرفته به زندان محکوم و اوباش حمله کنندگان مورد تشویق و اکرام !! ، دستگیری و زندانی نمودن روزنامه نویسان و قلم زنان حق نویس و آزادیخواه ، نا امیدی جوانان نسبت به آینده خود ، گسترش روز افزون فقر و واعتیاد و فحشا ، فرار دختران و کودکان از خانه پدری و افزایش روز به روز کارتن خوابها در شهرها ، فروش دختران معصوم ایرانی به شیخک نشینان جنوب خلیج همیشه فارس ، ارتشاء و رانت خواری آقا زاده و وابستگان مسئولان نظام ووو...........اینها تنها گوشه ای از کارنامه ریاست آقای خاتمی است که خوش نام بودند هرچند ایشان نام ریاست داشته اند ولی نه آقای خاتمی و نه مجلس ششم که اکثریت نمایندگان آن هوادار ایشان بودند هیچ کاری به نفع ملت ایران انجام ندادند زیرا سرنخ حکومت در دست کسانی است که در پشت پرده قرار دارند . بلی این راندمان ریاست هشت ساله آقای خاتمی مبتکر « گفتگوی تمدن ها » و « جامعه مدنی » است که جانعه ایران را به جامعه بدوی رسانند . !!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم میهنان

این همه مصیبت که در این چند سال دامن گیر ما و کشورمان شده است کافی نیست که اکنون بخواهیم فریب این نامزدهای شناخته شده را بخوریم و به پای صندوق های رأی برویم همه این آقایان کاندید شده ماهیتشان برای مردم ایران روشن است و دیگر حنایشان در پیش ملت ایران رنگی ندارد آقای رفسنجانی در سمت ریاست مجلس و سپس ریاست قوه مجرئیه امتحان خود را پس داده اند ، ایشان خدمت شایانی به منسوبین بویژه آقازاده های خودشان کرده اند بیخود نبود که حتی در انتخابات فرمایشی مجلس هفتم نتوانستند آرائی بدست آورند اکنون با چه پشتیبانه ای میخواهند وارد گود شوند . آقای اردشیر لاریجانی در مدت ریاست برصدا و سیما ماهیتش را نشان داده است لذا نمی تواند مردم را فریب دهد . آقای احمدی نژاد دستش برای مردم رو شده است . آقای قالی باف باید پاسخگوی فاجعه دردناک هجدهم تیرماه 1378 باشند . آقای کروبی در چند نوبت ریاست مجلس ، چه قدم مفیدی در راه رفاه مردم و حتی اجرای کامل همین قانون اساسی نیم بند برداشتند که اکنون بخواهند خدمتی به ملت محروم ایران بکنند . آقای دکتر معین ایشان در سمت وزیر آموزش عالی چه اقدامی درراستای دفاع از حقوق پایمال شده دانشجویان تحت ضرب و شتم ، در واقعه مصیبت بار هجده تیر شدند فقط از سمت خود کناره گیری نمودند ولی پس ار چند ساعت بر اثر تهدید از ما بهتران به ریاست خود برگشتند . و و ........ حال آقایان وعده سرخرمن بدهند که ما اگر به ریاست برسیم چنین و چنان می کنیم که هم خود و ملت هوشیار ایران خوب میداند که همه این ها بلوف سیاسی است و کاری از دست آقایان ساخته نیست . ملت ایران همانگونه که انتخابات مجلس هفتم را تحریم کرد این انتخابات و انتخابات بعدی را هم تحریم خواهد نمود تا زمانی که خود تعیین کننده و خود تصمیم گیرنده باشد . بزودی شاهد آن روز خواهیم بود .

درود بر مصدق بزرگ نماد مردم سالاری
درود بر روان داریوش و پروانه فروهر جانباختگان راه آزادی و شرف
درود بر تمامی زندانیان سیاسی


پنجشنبه نوزدهم خردادماه 1384خورشیدی
دفتر اروپایی حزب ملت ایران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24121

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتخابات فرمایشی، حزب ملت ايران (دفتر اروپايي)' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005