Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

تمايز اين دوره انتخابات رياست جمهوري با دوره هاي ديگر، بيژن صف سري

اين دوره انتخابات رياست جمهوري تمايزات زيادي با دوره هاي ديگر دارد كه مهمترين آن استفاده از اينترنت به عنوان يك رسانه تاثير گذار است .راه اندازي سايت هاي رسمي انتخاباتي حركتي است كه از ديد هيج كدام از نامزدان نهمين دوره رياست جمهوري پنهان نمانده اما نكته قابل تامل در اين بحث حضور به نسبت چشم گير وبلاگ هاست.

با بررسي كه امروز داشتم حدود 30 وبلاگ را پيدا كردم كه بخشي از فضاي خودشان رابه تبليغ از كانديداهاي مورد نظرشان اختصاص دادند كه از اين تعداد 36 درصد شامل وبلاگ هاي قديمي هستند و 64درصد شامل وبلاگ هايي است كه اخيرا راه اندازي شده است. البته در اين عرصه تمايل وبلاگ فقط به معين، رفسنجاني و قاليباف است كه از اين تعداد وبلاگ هاي طرفدار رفسنجاني با 39درصد بالاترين فراواني را دارند سپس معين با 36درصد و وبلاگ هاي طرفدار قاليباف با 25 درصد در رتبه آخر قرار دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از بين وبلاگهاي مزبور عنوان و نام 18 درصدشان به نام كانديداهاست مانند "فقط معين " و يا "هاشمي چرا" از اين تعداد 60 درصد شامل هاشمي و 40 درصد مربوط به معين است. اين توضيح را بدهم كه اين اطلاعات با توجه به يافته هاي من است احتمالا با بررسي بيشتر وبلاگ هاي ديگري پيدا خواهد شد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23873

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تمايز اين دوره انتخابات رياست جمهوري با دوره هاي ديگر، بيژن صف سري' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005