Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

افشاري: كاركرد جنبش دانشجويي كاركردي حزبي نيست؛ اميني‌‏زاده: به دليل موانع ساختاري موجود امكان برگزاري انتخابات آزاد وجودندارد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت، گفت: اگر هزينه ندادن مبناي فعاليت جنبش دانشجويي قرار گيرد، فرجام منطقي اين كار ورود به دادگاه محافظه‌‏كاري و تسليم در برابر وضع موجود خواهد بود.

علي افشاري در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با تأكيد بر اين كه كاركرد جنبش دانشجويي، كاركردي حزبي نيست، گفت: عده‌‏اي قصد دارند جنبش دانشجويي با حمايت از يك كانديدا به عقب برگردد و مانند يك حزب عمل كند.
وي اظهار داشت: ترساندن دانشجويان از فضا موجود مي‌‏تواند به نوعي دانشجويان را به محافظه‌‏كاري دعوت كند و اين كار ورود به اردوگاه محافظه كاري و تسليم در برابر وضع موجود خواهد بود.
افشاري تصريح كرد: در واقع ادعاي پروژه انتخابات آزاد، توسط كساني مطرح مي‌‏شود كه معتقد به شركت در انتخابات هستند و پوششي براي رجوع مجدد جنبش دانشجوي به كاركرد حزبي است.
وي با رد تشكيل ستاد تحريم انتخابات در دفتر تحكيم وحدت، اظهار داشت: اين اتهامي است كه از سوي برخي مطرح شده و ما كاملا آن را رد مي‌‏كنيم و بر همان تصميمي كه در شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت به عنوان بالاترين ركن تشكيلاتي اين تشكل، تأكيد داريم.
وي در پايان با تأكيد بر دوري گزيدن جنبش دانشجويي از قدرت، تصريح كرد: كساني كه امروز قصد دارند با تشكيل ستاد انتخابات در دفتر تحكيم وحدت و حمايت از كانديداها، جنبش دانشجويي را از موضع تصميم بالاترين ركن دفتر تحكيم وحدت دور كنند، اين جنبش را از كاركرد واقعي خود دور مي‌‏سازند.

همچنين مهدي اميني‌‏زاده؛ عضو ديگر شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اين كه هيچگونه تغيير در موضع دفتر تحكيم وحدت كه در بيانيه شوراي عمومي آن بيان شده، به وجود نيامده است،گفت: معتقديم به دليل موانع ساختاري موجود امكان برگزاري انتخابات آزاد و موثر وجود ندارد.
وي تصريح كرد: اگر چه معين در بيانيه خود مطالبات بخشي از جامعه ايران و بخش از فعالان سياسي را مطرح كرده است و كار وي گام موثري از طرف او محسوب مي‌‏شود، اما همچنان اين سوال وجود دارد كه چگونه امكان عملي شدن اين اهداف و مطالبات وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اميني زاده با بيان اين كه هنوز توضيحي از سوي معين در اين زمينه داده نشده است، اظهار داشت: معتقديم معين بايد قبل از هر چيز به اين سوالات در برنامه‌‏هاي خود پاسخ دهد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005