Click for Amazing Phone Card








شنبه 14 خرداد 1384

اَقای دکتر معین و کشتار بزرگ ۶۷ و قتل های زنجیره ای، مسعود نقره کار

هیجان "انتخابات" ریاست جمهوری اسلامی بیش از حکومت گران وحامیان شان، مخالفین حکومت را به تحرک و شور وا داشته است تا اَن حد که از اطلاعیه ها و مقاله های اصلاح طلبان داخل و خارج ، و بخش اعظم اپوزیسیون خارج از کشور و بسیاری از سایت های اینترنتی بوی "انقلاب" و رفورم های اساسی در فضا پخش می شود! در فضای توهم زای موجود، ادعا وارزیابی می شود صف اَرائی های نوینی در داخل کشور در حال شکل گیری ست و اصلاح طلبی در داخل کشور می رود جان تازه ای بگیرد و "رادیکال تر" شود . در خارج کشور نیز این گونه ادعا هاو ارزیابی ها در باره ی اصلاح طلبان خارج از کشوری مطرح است اما واقعیت این است که در این سو در میان این بخش از اپوزیسیون تنها جابجائی و اسباب کشی از این جریان به اَن جریان ناهار بازار فعالیت سیاسی ست ، حرف تازه ای زده نمی شود ،و بیش از هر چیز تا بلوی سر در برخی از جریان های سیاسی نام و نئون عوض می کنند . بخش دیگری از اپوزیسیون نیز که رویداد انتخابات و همه ی درگیری های اقتدارگرایان و اصلاح طلبان را بازی می بیند و به کمتر از انقلاب رضایت نمی دهد نیز به کار افشای این مجموعه و سازمان دادن انقلاب مورد نظرش مشغول است. در چنین اوضاع و احوالی بدیهی ست بازار پر قیل و قال " انتخابات" ریاست جمهوری ایران گرم ترین واقعه بنماید تا اَن حد که جهان نیز باورش شود در ایران قرار است انتخابات شود، جهانی که همچون ما در زیر اَوار جنجال های تبلیغاتی رژیم اسلامی وموضع گیری های مشعشعانه ی بخشی از اپوزیسیون خارج کشور ، تا حد کاندید شدن و کاندید معرفی کردن برای این" انتخابات" ، نم نمک دارد فراموش می کند حداقل ۵ نفر از کاندیداهای ریاست جمهوری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در زمره ی اَمرین، و برخی حتی عاملین کشتار هزاران دگراندیش، آزادیخواه و اَزاد اند یش هستند.

کشتار بزرگ سال ۶۷ که هیچکس در ایران جرات حتی نام اَوردن از این جنایت هولناک را ندارد، به فرمان اَیت الله خمینی و همیاری و همفکری هاشمی رفسنجانی و تنی چند از مسئولین طراز اول مملکتی پایه ریزی و انجام شد. کشتار هزاران زندانی سیاسی که "جرم" شان فقط دگراندیشی بود و گناه برخی از اَنها نیز فروش روزنامه های سازمان ها و احزاب سیاسی ی مخالف رژیم اسلامی . امروز اَقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از اَمرین این کشتار می خواهد رئیس جمهور این سرزمین شود،سرزمینی که هزاران خانواده ی داغدار لحظه ای از لعن و نفرین او و همدستان اش غافل نمی شوند . رفسنجانی می خواهد بار دیگر رئیس جمهور شود بی اَنکه یک کلام در باره ی این جنایت بزرگ سخن گفته باشد و یا از ایشان سئوال شده باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قتل های رنجیره ای، یعنی کشتار دگراندیشان و اهل قلم آزادیخواه و اَزاداندیش ، که با نام اَقای رفسنجانی و نزدیک ترین یاران ایشان گره خورده است اما وضعیت دیگری پیدا کرده است . امروز برخی از آمرین و عاملین این جنایات ، که طی آن بیش از ۱۰۰ دگراندیش ، اَزادیخواه و اَزاداندیش به فجیع ترین شکل در داخل و خارج کشور به قتل رسیدند به شرکت در ریختن خون این عزیزان معترف اند ( سخنان ولایتی در مورد کشتار میکونوس یک نمونه است )، اما هنوز اَقای هاشمی رفسنجانی و ۴ کاندید متهم دیگر در باره ی این جنایات دم نزده اند و مورد سئوال قرار نگرفته اند.
سکوت اَمرین و عاملین اصلی ی این جنایات قابل فهم است ،اما شما چرا اَقای دکتر معین! چرا در باره ی این جنایات سکوت کرده اید ؟، شمائی که قرار است محکم بایستید و از اَزادیخواهی و اَزاداندیشی دفاع کنید ، نظرتان در باره ی اَمرین و عاملین کشتار هزاران انسان اَزادیخواه و اَزاداندیش چیست ، با آنان چه خواهید کرد ، و با پیروزی شما، میهن ما- زندان و قتلگاه آزادیخواهان و اَزاداندیشان - دیگر شاهد این دست فجایع نخواهد بود؟

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23756

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اَقای دکتر معین و کشتار بزرگ ۶۷ و قتل های زنجیره ای، مسعود نقره کار' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005