Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

ديكتاتوري مصلح در قامت رضاخان حزب اللهي، ح. داور

در روزنامه ها آمده بود كه يكي از كانديداهاي رياست جمهوري خود را رضاخان حزب اللهي خوانده و اعلام كرده كه مردم رضاخان مي خواهند. فارغ از اينكه ايشان اين موضوع را بيان كرده باشد يا نه نكات ظريفي در اين ميان وجود دارد كه توجه به آنها خالي از لطف نيست .مي گويند فرمانده سابق نيروي انتطامي در افمار عمومي عملكردي نسبتا قابل قبول از خود بجاي گذاشت اما اينكه به چه قيمتي و در مقابل! چه هزينه هايي اين مهم به وقوع پيوست امري است كه اصلا به آن پرداخته نشده است

- اولين خصيصه يك مدير نظامي تبعيت از قانون و پايبندي به قانون اساسي است .سردار !!!قاليباف در اوج حملات وحشيانه به دانشجويان در 18تير از امضاكنندگان نامه كودتا به خاتمي بود.و تهديد وي به خروج از مدار قانون و حمله به نهاد قانوني رياست جمهوري بود. آيا ايشان خود اين نحوه رفتار را برمي تابند ؟رفتار ايشان در مقابل تهديد و خروج نظاميء ?ن چه خواهد بود؟ و اين طنزتلخي است كه تخطي كننده از قانون بخواهد پاسداراجراي قانون اساسي باشد.!!!!

- اين مدير تحول خواه! در دوره فرماندهي خود به اتكا قدرت نظامي و زور اهداف خود را پيش مي برد .و بديهي است كه عامل زور آنهم با استفاده از اسلحه بسياري از موانع را برمي دارد ولي اين موانع در جاي ديگري خودرا نسان خواهد داد.از جمله اين اقدامات نكات زير قابل توجه است:

- ناجا با اتكا به همين عامل در سال 83 خودروسازان را مجبور كرد كه برخلاف قانون از هر ايراني خريدار خودرو به ازاي هردستگاه ( بعلاوه همه عوارض و پرد اختهاي قانوني ) مبلغ 250000ريال گرفته و به شركت تابعه ناجا (بنياد تعاون ناجا )بپردازد .درصورت هرگونه مقاومت كار شماره گذاري به بهانه هاي هميشه موجود متوقف مي شد.براي حدود يك ميليون خودرو در سال گذشته! فقط بيست ميليارد تومان از مردم اخذ شد تا لابد هزينه هاي انتخاباتي رضاخان حزب اللهي!!!! تامين شود . بگذريم از هزينه هاي مشابه كه در امر تهيه گذرنامه از مردم براي پست مدارك و توسط شركت بنياد تعاون ناجا دريافت مي شود .و اندگي از آ» از شركت پست دريافت مي شود.

- راستي ورود الگانس ها ناجا به اتكاي چه قانون و مصوبه اي انجام شد ؟آيا امر قاچاق كالا فقط از طريق دلالان جز، انجام مي شود يا ورود الگانسها اول از طريق غير قانوني وبعد به اتكاي زور و رانت نهادهاي انتصابي مصوبه آن دريافت شد؟البته علت دبير ستاد مبارزه با قاچاق شدن ايشان هم از جمله طنزهاي دولت خاتمي بود كه به كسي كه مسئول ورودي هاي كشور است مستوليت متفتوتي بدهدند تا به اتكاي زور خواسته هاي نامشروع خودرا به قاچاقچيان محترم بقبولاند .و اگر همكاري نكنند روابط افشاو....دستگير شوند ؟

- ماجراي بيجه و بيجه هاي سراسر كشور نشان اقتدار يك مدير موفق نطام !!!است كه نيازي به توضيح ندارد . اضافه كنيد براين توزيع راحت مواد مخدر در سطح پارك ها و ....شهر را و عملكرد پليس هاي+10. خيلي بعلاوه هاي ديگر را.

- ماجراي زهرا كاظمي ،ماجراي وبلاگ نويسان ،ماجراي اداره اماكن و ........را.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

- براين همه اخلاق رضاخاني اضافه بايد كرد ماجرايننگ آور متروي كرج را كه كه يك نظامي روحاني عقيدتي سياسي كرج را كه زبان سخن گفتن رضاخان ها را به عيان براي مردم ترجمه كرد كه آنچه در خفا انجام مي دهند برآيند بيروني اش چنين است كه آدم يك جنايتكار را هم به اين راحتي و در فاصكه نيم متري هدف گلوله قرار نمي دهد.و لابد با پرداخت خونبها به خانواده با چاشني تهديد رضايت اولياي دم (مثل قتلهاي زنجيره اي كرمان) گرفته مي شود .و باز هم طنز كه فرزند يكي را در روز روشن وحشيانه بكشي بعد خانواده اش رضايت !!!!بدهند.

بله اين منطق دقيقا منطق رضاخان است كه يا آنچه سالها قبل بزرگان فقهي جناح راست افرادي مثل جنتي ،مصباح و خزعلي ازصغير بودن مردم و نياز به قيم داشتن آنها سخن گفته بودويا تئوريسين هاي سياسي شان از ديكتاتوري مصلح سخن گفته بودند را يكجا در قامت رضاخان حزب اللهي !!مي توان ديد .پس بياييم به سالهاي 1320و ماقبل برگرديم و كشور را برگردانيم .

اين هم هديه راست به ايران.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23681

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديكتاتوري مصلح در قامت رضاخان حزب اللهي، ح. داور' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005