Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

حمايت مهدي مهدوي کيا، علي کريمي، رضا کيانيان و بهزاد فراهاني از مصطفي معين، سايت معين

مهدوي كيا: معين از مردم است و تا امروز كارنامه درخشاني داشته است

مهدوي كيا ملي پوش فوتبال كشورمان كه خود را يكي از حاميان دكتر معين معرفي كرده است در اين خصوص مي گويد: دكتر معين با سخنراني هاي اخير خود نشان داده كه به خوبي در قبال مردم و مملكت احساس مسووليت كرده و گفتمانش كاملا مردمي است. او به خوبي مي تواند به مشكلات مردم رسيدگي كند و به نوعي كاستي هاي خاتمي را جبران نمايد و به عقيده من او راه حفظ تماميت ارضي و ملي مملكت را به خوبي مي داند. دكتر معين مي تواند راه اصلاحات را ادامه دهد، معين از بين مردم است و تا به امروز كارنامه درخشاني داشته، اگر مردم با فكر راي دهند مي توانند كانديداي مناسبي را انتخاب كنند.
بازيكن تيم ملي فوتبال افزود: مردم از شعارهاي توخالي و جذاب و شنيدني خسته شده اند، آنها به دنبال فردي مي گردند كه مرد عمل باشد و قدمهايش را براي شروع محكم بردارد، البته اميدوارم هر كسي كه مقام رياست جمهوري را بر عهده مي گيرد از همان ابتداي كار به فكر حل مشكلات مردم و جوانان باشد به خصوص ورزش كه جامعه جوان ما به آن بيش از حد احتياج دارد. چنانكه در سالهاي گذشته پيشرفت چشمگيري در رشته هاي ورزشي داشتيم، اميدواريم همچنان شاهد چنين پيشرفتهاي گسترده اي نيز باشيم. چون يك جامعه ورزشكار مي تواند جامعه سالم و متعهدي را بسازد.
----------------------------------

علی کریمی: امیدوارم معین بر رقیبان خود پیروز شود

در گپی کوتاه با علی کریمی ستاره فوتبال ایران، نظر وی را درخصوص انتخابات ریاست جمهوری جویا شدیم. کریمی در آغاز گفت وگو چنین گفت: هر جای دنیا که باشم زمان شروع انتخابات یک سفر یک روزه خواهم داشت تا حق خود را انجام داده و در انتخابات شرکت کنم.
کریمی درخصوص حضور دکتر معین به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بیان داشت:
من نمی دانم در ابتدا به چه دلیل دکتر معین ردصلاحیت شد ولی افرادی که مسبب این کار بودند ناکام مانده و نتوانستند به اهداف خود برسند، با پیروزی مردم در انتخابات دوران قانون شکنی به سر خواهد آمد. مردم ما کسی را می خواهند که حق شان را بدهد و فعالیت هایی که انجام می دهد برای رهایی آنان از مشکلات باشد. خاتمی در دوره قبل تا حدودی موفق عمل کرد به خصوص در زمینه ورزشی چنانکه در چند سال اخیر ما پیشرفت چشمگیری در رشته های مختلف ورزش داشتیم و همه چیز به یک رشته خاص اختصاص پیدا نکرد.
جامعه ما جوان است و احتیاج به سازندگی دارد، فردی که به مقام ریاست جمهوری انتخاب می شود به قول دکتر معین بایدبداند که «ایران برای همه ایرانیان است» و دیگر زمان آن گذشته که خانوادگی عمل کنند.
یک فرد تحصیلکرده و مردمی مانند معین صلاحیت بیشتری دارد تا بتواند ریاست جمهوری را برعهده بگیرد چون تا آن جایی که من اطلاع دارم او شناخت بیشتری روی جوانان داشته و فردی کاملاً مردمی است. امیدوارم در این انتخابات بتواند بر رقیبان خود پیروز شود.
----------------------------------------

رضا كيانيان: مطمئنم كه معين توان اجراي قولهايش را دارد

رضا كيانيان از جمله چهره هاي برجسته سينماو صدا و سيما است كه فعاليت بسياري در زمينه هنر را از وي شاهد بوديم. با شروع نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مصاحبه اي با وي انجام داديم كه ماحصل آن را مي خوانيم:
نظراتان در رابطه با شركت در انتخابات چيست؟
هر ايراني شركت در انتخابات را حق قانوني خود دانسته و خوشبختانه در دوره هاي گذشته انتخابات بسيار سالم انجام شد و تا آنجايي كه من اطلاع دارم، هيچ دخل وتصرفي در آن دوره از انتخابات صورت نگرفت با اين وجود من به شخصه در اين دوره نيز جز اولين نفراتي خواهم بود كه راي خود را به صندوق مي اندازم.
فكر مي كنيد كانديداهاي رياست جمهوري بايد بر پايه و مبناي احزاب مشخص و شناخته شده به مردم معرفي شوند؟
اين حق مسلم ملت است كه نماينده انتخاباتي خود را كاملاً بشناسد، اگر كابينه به شكل صحيح و از ميان تشكلات و احزاب سياسي با پيشينيه قوي و كارنامه مشخص انتخاب و به مردم معرفي شوند، به طور حتم راحت تر مي توانند به حزب و برنامه هاي سازمان يافته آنها راي دهند.
نظرتان راجع به احزاب ايران چيست؟
متاسفانه احزاب ايران آنقدر نوپا هستند كه بيشتر به تشكيلات درون حكومتي شباهت دارند و در بين احزاب مختلف، فقط يكي دو حزب است كه توانسته اند از بين مردم شناخته شوند.
هدف از انتخابات مردمي چيست؟
انتخابات بهترين را مشاركت مردم در اداره كشور است، همانطور كه گفتم اين حق مردم يك كشور است تا در سرنوشت كشور شريك باشند. اگر ملت بدانند كه مي توانند در اين رابطه به طور مستقيم نظر خود را نمايند با علاقه بيشتري پاي صندوقهاي راي مي روند، البته از طرفي مسولين بايد اين مسله را در نظر داشته باشند كه حضور در پاي صندوقها علي السويه است و اگر زماني مردم قهر سياسي كنند خطر جدي براي يك كشور محسوب مي شود و مردم بايد اطمينان داشته باشند كه واقعا در سرنوشت كشور دخيل هستند و حضور يا عدم حضور آنان در سرنوشت ايران تاثير دارد مردم بايد اين اطمينان را داشته باشند كه فقط سياهي لشگر نيستند و وقتي انتخابات تمام شد آنها هم فراموش مي شوند. مثلا درانتخاب خاتمي اين تجربه كه مردم با حضور خود رييس جمهور را با اكثريت آرا برگزيدند را كسب كردند. خاتمي در شروع كارش باشور و هيجان پيش رفت و نبايد از انصاف به دور بود چون در زمان فعاليتش توانست كارهاي اساسي و پايدار بسياري انجام دهد كه خود جاي ستايش را دارد و بعد از پايان كارش هر كسي كه مي خواهد جانشين وي شود بايد تقدير به جايي از خاتمي بنمايد. كشور جوان ما احتياج به برنامه ريزي هاي بلند مدتي دارد كه اميدوارم فردي كه به اين عنوان انتخاب مي شود نيز ادامه برنامه هاي وي را گرفته و حرفهاي تكرار نشدني را به مردم بگويد به عقيده من در بين تمام كانديداها دكتر مصطفي معين با گفتمانهايي كه تا به امروز داشته توانسته براي درك باور مردم در دلهايشان جاي گيرد و با شناختي كه از وي دارم مطمئن هستم كه به خوبي اراده و توان اجراي قولهايش را دارد.
فرد انتخاب شده چطور مي تواند به اهدافش باور مردم برسد؟
مسلماً اين شرايط با يك برنامه ريزي دقيق و طولاني مدت بايد شكل بگيرد ونبايد مسولين در لحظات آخر به فكر چاره انديشي بيفتند.
-------------------------------------

بهزاد فراهانی: معین در صورت پیروزی از نیروهای دگراندیش استفاده کند

همه ایرانیان: بهزاد فراهانی پیر کهنه کار سینما و تلویزیون شرکت در انتخابات را حق مسلم خود دانسته و در جواب اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد یا خیر گفت: به عقیده من هر ایرانی که نسبت به وطن خود عرق ملی دارد باید در این انتخابات شرکت نماید، حضور در پای صندوق رأی حق مسلم ما است و باید آن را در نظر داشته باشیم.
«انتخابات آزاد» به چه شکل باید صورت گیرد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خوشبختانه در کشور ما همیشه انتخابات آزاد صورت گرفته من به عنوان یک ایرانی روی تک تک افراد کاندید شده مطالعه کرده ام و وقتی خبر ردصلاحیت دکتر معین، که همیشه در عرصه سیاسی مملکت فعالیت چشمگیر موفقی داشته را شنیدیم، تعجب کردم انصافاً حق وی نیست که چنین رفتاری با وی داشته باشند من به عنوان یک شهروند به معین تبریک می گویم که توانستند اولین قدم خود را با سر و صدای زیادی بردارند و قلبم گواه می دهد که در این جدال سیاسی وی ازجمله افرادی باشد که موفق می شود.
آیا با این تفاسیر دکتر معین فرد موردنظر شما برای رأی دادن می باشد.
دکتر معین، کاندیدایی است که در شرایط فعلی نسبت به حاکمیت ملی با شفافیت صحبت کرده و نوعی صداقت و صمیمیت در گفته هایش مشخص است. البته معین در صورت پیروزی در انتخابات باید از نیروهای دگراندیش در دولت خود استفاده کند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23625

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمايت مهدي مهدوي کيا، علي کريمي، رضا کيانيان و بهزاد فراهاني از مصطفي معين، سايت معين' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005