Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

نامه شکوري راد، رئيس ستاد انتخاباتي معين: صدا و سيما بايد رسماً‌ عذرخواهي كند

رئيس ستاد انتخاباتي دكتر مصطفي معين در نامه‌اي به معاون سياسي صدا و سيما خواستار عذرخواهي مسئولان بخش خبري 22:30 شبكه دو در مورد ممانعت از حضور سخنگوي دكتر معين در ميزگرد خبري انتخابات شد.

به گزارش كميته خبر و اطلاع رساني دفتر مركزي دكتر مصطفي معين، متن كامل نامه علي شكوري راد به رحماني فضلي به شرح زير است:

همان‌گونه كه مطلعيد شبكه دوم سيماي جمهوري اسلامي از سركار خانم دكتر الهه كولايي سخنگوي جناب آقاي دكتر معين نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران براي شركت در گفت‌وگوي ويژه خبري خود دعوت به عمل آورد اما يك ساعت قبل از شروع برنامه، مسئول مربوطه به مشاراليها تماس گرفت و با اعلام اين نكته كه نمايندگان ساير نامزدها مايل به حضور ايشان در برنامه نيستند، دعوت قبلي خود را پس گرفت.

ستاد انتخاباتي دكتر معين ضمن اعتراض شديد به اين اقدام غير اخلاقي و غير قانوني كه به نظر مي‌رسد برآمده از نگاهي «مردسالارانه» و مبتني بر «تبعيض و جداسازي جنسيتي» است، موارد ذيل را مورد تأكيد قرار مي‌دهد.

1. انتظار اين است كه قانون بر عملكرد صدا و سيما حاكم باشد نه گرايش‌هاي كانديداها. حال آن كه رفتار صدا و سيما بيانگر آن است كه همچنان اگرايش به يك نگرش خاص بر رسانه ملي حاكم است و آنچه در زمينه بي‌طرفي ابراز مي‌شود واقعيت ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

2. چنانچه صدا و سيما در اطلاع‌رساني و اخبار انتخاباتي براي خود شأن مستقل قائل است و طراحي برنامه‌هاي مختلف در جهت معرفي درست همه نامزدهاست، مناسب است آن سازمان رسما اعلام كند نمايندگان كدام كانديداها مايل به حضور سركار خانم دكتر الهه كولايي در برنامه مذكور نبودند.

اين ستاد توضيحات لازم و عذرخواهي مسئولان آن برنامه را درباره تصميم‌ غير قانوني و غير اخلاقي فوق انتظار دارد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23502

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه شکوري راد، رئيس ستاد انتخاباتي معين: صدا و سيما بايد رسماً‌ عذرخواهي كند' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005