Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 9 خرداد 1384

‌‏رفسنجاني: هدفم كمك به ايجاد اتحاد ميان نيروهاي انقلاب است؛ موفقيت بدون همكاري نهادها و مراكز تصميم‌‏گيري ميسر نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي دومين مرتبه پس از اعلام حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري, با وي ديدار كردند.

به گزارش "ايلنا"، هاشمي‌‏رفسنجاني در اين ديدار كه بيش از 150 نماينده مجلس شوراي اسلامي از طيف‌‏ها و طرز فكرهاي مختلف حضور داشتند, گفت: از مهمترين اهدافم براي حضور در صحنه انتخابات رياست جمهوري، كمك به ايجاد اتحاد و همدلي ميان نيروهاي انقلاب براي پيشبرد اهداف كشور است، كه اين اجتماع خود نشاني از توفيق مباركي است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تصريح كرد: موفقيت كشور بدون همكاري نهادها و مراكز تصميم‌‏گيري ميسر نيست. همكاري جدي, كار گروهي و حركت بر اساس برنامه‌‏هاي تدوين شده مي‌‏تواند، جمهوري اسلامي ايران را به جايگاه شايسته خود برساند.
هاشمي رفسنجاني تورم, بيكاري, ركود سرمايه‌‏هاي كشور, توسعه نيافتگي برخي بخش‌‏ها, وجود فقر در ميان طبقاتي از جامعه و همچنين تهديدهاي خارجي را از مهمترين مسائل عنوان و اظهار اميدواري كرد، در پايان دهه سوم انقلاب اثري از اين مشكلات وجود نداشته باشد.
وي كوچك كردن دولت از طريق سپردن امور به مردم به ويژه در حوزه‌‏هاي اقتصادي, علمي, فرهنگي, حل معضل بيكاري از طريق به كارگيري سرمايه‌‏هاي داخلي و جذب سرمايه‌‏هاي خارجي, بالا بردن بهره‌‏وري در كشور از طريق آموزش نيروي انساني و اهميت به علم و تحصيل, و مديريت بخش غير دولتي ايجاد رونق اقتصادي از طريق حمايت از توليد كنندگان را از راه‌‏هاي رفع مشكلات كنوني كشور عنوان كرد.
هاشمي رفسنجاني همچنين با اشاره به رفع موانع سياسي براي پيوستن ايران به سازمان تجارت جهاني, گفت: اكنون براي ورود به اين سازمان بايد صنايع و اقتصاد خود را آماده كنيم و نبايد فرصت‌‏ها را از دست بدهيم.
وي افزود: براي ورود جمهوري اسلامي ايران به سازمان تجارت جهاني تاكنون قدرت‌‏هاي بزرگ مانع مي‌‏شدند، ولي از اين پس خود تصميم‌‏گير هستيم.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به رابطه حفظ نظام و اهميت دادن به منافع ملي, گفت:حفظ نظام, كشور, مردم و اعتلاي جمهوري اسلامي ايران ايجاب مي‌‏كند، اهميت به منافع ملي در اولويت امور قرار گيرد.
در ابتداي اين ديدار طباطبايي؛ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و جبارزاده؛ نماينده تبريز به تشريح اوضواع فعلي كشور و همچنين نظرات و ديدگاه‌‏هاي نمايندگان پيرامون نحوه اداره كشور و تعامل دولت آينده با مجلس شوراي اسلامي مطالبي را عنوان كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ديدار 150 نماينده مجلس شوراي اسلامي حمايت خود را از كانديداتوري "هاشمي‌‏رفسنجاني" در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام داشتند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005