Click for Amazing Phone Card








جمعه 6 خرداد 1384

وزير اطلاعات: سياست جمهوري اسلامي مشاركت اكثريت مردم در انتخابات است، ايلنا

- هيچ چيز بدتر از قهر و انزواي مردم از انتخابات نيست

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير اطلاعات، گفت: وزارت اطلاعات به همه تهديدها و تحريكات دشمنان جمهوري اسلامي ايران اشراف كامل دارد.

به گزارش "ايلنا"، علي يونسي كه روز پنجشنبه در جمع بيش از ششصد نفر از ائمه جماعات استان تهران در تالار شيخ صدوق حرم حضرت عبدالعظيم سخن مي گفت, افزود: آمريكا اين بار با سلاح جديد نرم افزاري در پي انحراف نسل جوان و رويگرداني آنان از آرمان‌‏ها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
وي اضافه كرد: منطقه خاورميانه از ديرباز به علت موقعيت استراتژيك خاص خود محل نزاع و اختلافات قومي و سياسي بوده و هيچگاه امنيت و آرامش را به چشم نديده است.
وزير اطلاعات با بيان اين مطلب كه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد آشوب در ايران از هيچ كوششي فروگذار نكرده اند, يادآور شد: دشمنان آگاه باشند كه مقاصد آنها در ايران اسلامي با شكست صد در صدي مواجه خواهد شد.
وزير اطلاعات افزود: آمريكا سعي دارد با روي كارآمدن اسلامي سازشكار در منطقه خليج فارس و خاورميانه، بيش از پيش به اهداف اقتصادي و سلطه جويانه خود نزديك شود.
وي گفت: دولتمردان آمريكايي به خوبي ميدانند كه با جنگ با ايران، نه تنها به اهداف خود نزديك نمي شوند, بلكه ايران را به مكاني براي از دست دادن جان سربازانشان تبديل خواهند كرد.
يونسي اظهار داشت:آمريكا سعي دارد با مخدوش كردن چهره نظام، مردم را از انقلاب و ولايت فقيه دلسرد كند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري, اظهار داشت: سياست جمهوري اسلامي مشاركت اكثريت مردم در انتخابات است.
يونسي با خطاب قرار دادن كانديداهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از آنان خواست اركان و دستاوردهاي نظام مقدس اسلامي را به جهت تبليغ خود و حزب متبوعشان زير سوال نبرند و دشمنان انقلاب را شاد نكنند.
وي ناكارآمد نشان دادن نظام, افشاگري هاي بيمورد، ترويج شايعات و سياه نمايي فعاليت هر كدام از قوا را محكوم كرد و گفت: هيچ چيز بدتر از قهر و انزواي مردم از انتخابات نيست.
وزير اطلاعات در ادامه با اشاره به بروز برخي ناآرامي‌‏هاي قومي و قبيله‌‏اي, افزود: سياسي كردن مسائل قومي و نژادي, برنامه درازمدتي است كه غرب با تمام توان در پي آن در ايران است.
وي افزود: شاهد آن هستيم كه به حول و قوه الهي ايران امن‌‏ترين كشور خاورميانه است.
بر اساس اين گزارش حسين ابراهيمي؛ رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد نيز طي سخناني گفت: در راستاي برگزاري انتخاباتي سالم و پرشور درهاي مساجد سراسر كشور به روي كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري براي تبليغات سالم باز است.
وي افزود: ائمه جماعات و فعالان مساجد، زمينه حضور مساجد را فراهم كنند و بستر را براي آگاهي بخشيدن به افراد جامعه و برگزاري انتخاباتي پويا مهيا سازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ابراهيمي گفت: دشمن با برنامه ريزي دقيق سعي در جدا كردن روحانيت از مردم دارد.
ابراهيمي با اشاره به وضع معيشتي متوسط روحانيون در جامعه، گفت: با وجود تمام تبليغات سو رسانه هاي خارجي, روحانيون نيز از سطح پاييني از رفاه در جامعه برخوردارند.
دبير شوراي سياستگذاري مساجد, اظهار داشت: از دين, روحانيت و متدينين نبايد استفاده ابزاري كرد.
وي از مساجد به عنوان سنگر و پايگاه بسط و گسترش فرهنگ ديني و اسلامي ياد كرد و گفت: مساجد همواره مكان شروع تحولات بنيادي در كشور بوده اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23272

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: سياست جمهوري اسلامي مشاركت اكثريت مردم در انتخابات است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005