Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

سيب زميني نپخته و تخم مرغ گنديده، كاوه شيرزاد

صاحب رستوراني كه از پختن دهها نوع غذا براي مشتريان خود خسته شده بود تصور مي كرد ، اگر در منوي پيش روي مشتريان خود فقط سيب زميني نپخته و تخم مرغ گنديده بگذارد مشتريان رستورانش مجبور مي شوند لاجرم بين بد و بدتر فقط سيب زميني نپخته را انتخاب كنند و با اين تدبير ديگر صاحب رستوران لازم نيست دهها مدل غذاي مختلف براي مشتريان خود طبخ نمايند ، حكايت دهها دوره انتخابات گذشته و البته انتخابات كنوني هم اينچنين است ، حقيقت اين است كه مردم ايران از خوردن سيب زميني نپخته و تخم مرغ گنديده خسته شدند و مي خواهند غذاهايي را بخورند كه ديگر مردم دنيا مي خورند .

هر چند هنوز گروهايي هستند كه سيب زميني نپخته را با استدلال اينكه خوردن تخم مرغ گنديده موجب مسموميت مي شود تجويز مي كنند اما به نظر مي رسد حكومت اسلامي اينبار حتي از دادن سيب زميني نپخته نيز به مشتريان خود جلوگيري مي كند تا مشتريان ايشان به اصطلاح تاديب شده و با حسرت به روزهاي خوردن سيب زميني نپخته ، قدر آفيت را بدانند و از گستاخي بيش از حد جلوگيري كنند .

كيست در اين شهر كه نداند بازي رفت و برگشت بين سيب زميني نپخته و تخم مرغ گنديده صرفا به جهت خريد زمان بيشتر براي حكومت اسلامي و مستهلك كردن نيروهاي سياسي است ، پر واضح است كه حكومت اسلامي يك روز سيب زميني نپخته را از مردم مي گيرد و تخم مرغ گنديده مي دهد تا روز ديگر مردم دستيابي به سيب زميني نپخته و مبارزه با تخم مرغ گنديده را پيروزي خود تلقي كنند ، اين همان سياست تكراري يك قدم به پيش و يك قدم به پس است كه در ان يك روز اصلاحات شكست مي خورد و روز ديگر اصلاحات پيروز مي شود و اينقدر اين حركت تكرار مي شود تا عمر حكومت اسلامي روز بروز بيشتر شود و روز از نوع و روزگار از نوع شود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بعد از سرو تخم مرغ گنديده در مجلس ششم ، ‌امروز نوبت سيبب زميني نپخته است . حكومت اسلامي با رد صلاحيت كانديداهاي مطرح اصلاح طلب و تاييد مجدد آنها قصد دارد علاوه بر فخر فروشي بر مردم ايران يكبار ديگر در منوي پيش روي مشتريان خود سيب زميني نپخته قرار دهد تا مردم ايران بواسطه مهره هاي تكميلي ايشان دست به مبارزات گسترده اي بزنند تا اوضاع را مانند هشت سال پيش براي ورود سيب زميني نپخته ها آماده كنند . اما اينكه چه زماني باز هم نوبت تخم مرغ گنديده مي شود خدا مي داند و بس .

ايراد صاحب رستوران ، حكومت اسلامي و فريب خوردگان بازي ايشان اينست كه هرگز تصور نمي كنند ممكن است مردم ايران رستوران آنها را تحريم كنند و به رستوران ديگري بروند كه بجاي بد و بدتر ، خوب و خوب تر را انتخاب كنند . در چنين شرايطي كوشندگان سياسي بايد درنظر داشته باشند تا زمانيكه رستوراني براي ارائه خوب و خوبتر وجود نداشته باشد در بر همان گردونه مي چرخد و چرخ بر همان پاشنه .

به اميد ايراني آزاد و مدرن

كاوه شيرزاد

عضو كميته مركزي حزب دمكرات ايران

kavehshirzad@yahoo.com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23246

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سيب زميني نپخته و تخم مرغ گنديده، كاوه شيرزاد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005