Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 3 خرداد 1384

اتحادیه اروپا: چرا فقط شش نفر تائید شدند! مهر

اتحادیه اروپایی با این منطق که چرا از مجموع 1010 نامزد انتخاباتی تنها 6 کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزیده شده اند ؛ نسبت به شروع برگزاری این انتخابات که قرار است 17 ژوئن آینده برگزار شود ابراز ناامیدی کرد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل ازخبرگزاری فرانسه ، جین آسلبورن وزیر امورخارجه لوکزامبورگ که کشورش ریاست اتحادیه اروپایی را به عهده دارد درحاشیه نشست اتحادیه اروپایی در بروکسل و در اظهاراتی مداخله جویانه گفت : ما از تصمیم اخیر شورای نگهبان قانون اساسی ایران درعدم موافقت با تعداد زیادی ازنامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بویژه نامزدهای اصلاح طلب بسیار نامید شدیم .

وی همچنین ازجمهوری اسلامی خواست به تعهدات خود درقبال فعالیت های هسته ای در آستانه مذاکرات سرنوشت ساز احترام بگذارد ؛ قرار است هفته جاری مذاکره کنندگان اروپایی و ایرانی درمورد فعالیت های هسته ای مذاکره کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

یک منبع بلند پایه اروپایی نیز به خبرگزاری فرانسه گفت : آنچه که موجب نگرانی عمیق ما شده است این است که ازمیان بیش ازهزار نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران تنها صلاحیت شش نفر تایید شده است .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23095

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اتحادیه اروپا: چرا فقط شش نفر تائید شدند! مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005