Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 خرداد 1384

دستور آيت الله خامنه اي برای تجدید نظر شورای نگهبان در خصوص مصطفی معین و مهرعلیزاده، مهر

در پی درخواست کتبی دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی از رهبر جمهوري اسلامي ايران مبنی بر تجدید نظر شورای نگهبان در مساله احراز صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ایشان ضمن موافقت با این درخواست با ابلاغ نامه ای به شورای نگهبان، ضمن تشکر از اعضای محترم این شورا در انجام تکالیف مقرر قانونی ، از این شورا خواستند در بررسی صلاحیت آقایان مصطفی معین و محسن مهرعلیزاده تجدید نظر کند.
به گزارش خبرگزاری "مهر" متن کامل دستور رهبري به شورای نگهبان چنین است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آیت الله جناب آقای جنتی دبیر محترم شورای نگهبان دامه برکاته

با سلام و تهنیت و تشکر از خدمات آن شورای محترم در تلاش برای احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری اسلامی نهم و با رعایت موازین قانونی در این امر، از آنجا که مطلوب آن است که همه افراد کشور، از صاحبان سلایق گوناگون سیاسی فرصت و مجال حضور در آزمایش بزرگ انتخابات را بیابند، لذا به نظر می رسد نسبت به اعلام صلاحیت آقایان دکتر مصطفی معین و مهندس مهرعلی‌زاده تجدید نظر صورت گیرد.

والسلام علیکم
سیدعلی خامنه‌ای

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23069

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دستور آيت الله خامنه اي برای تجدید نظر شورای نگهبان در خصوص مصطفی معین و مهرعلیزاده، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005