Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 خرداد 1384

اعضاي مجمع روحانيون مبارز نگراني شديد خود را از ردصلاحيت كانديداها ابراز كردند، ايسنا

منتجب‌نيا: اين عمل ستم به مردم است سرويس: سياسي


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


يكي از اعضاي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز، از برگزاري جلسه‌ي يكشنبه‌شب شوراي مركزي تشكل متبوعش پس از اعلام ردصلاحيت كانديداها خبر داد و با بيان اينكه در اين جلسه همه‌ي اعضا نگراني شديد خود را از اين ردصلاحيت‌ها ابراز كرده‌اند، افزود: اين مساله علاوه بر اينكه تضييع حقوق كانديداها را در بر دارد، يك عمل غيرقانوني، غيرموجه و ستم به مردم است.


حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با ناپسند و غيرقابل قبول دانستن آنچه آنرا ردصلاحيت گسترده‌ي كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري از سوي شوراي نگهبان ناميد، از تهيه‌ي بيانيه‌ي اعتراض‌آميز تشكل متبوعش كه به گفته‌ي وي امروز منتشر مي‌شود و بيانيه‌ي شخصي مهدي كروبي دبير كل مجمع روحانيون مبارز خبر داد و افزود: در اين بيانيه‌ها عمل شوراي نگهبان محكوم شده و قرار بر اين است كه از اين پس اين مجمع تمام تلاش خود را براي دفاع از حقوق كانديداها و حقوق حقه‌ي ملت به كار گيرد.


منتجب‌نيا با اعتقاد به اينكه ردصلاحيت‌هاي گسترده سير مشاركت حداكثري مردم را مختل خواهد كرد، اظهار داشت: طبيعتا پس از اين عمل شوراي نگهبان جمعي از طرفداران اين كانديداها از حضور در پاي صندوق‌هاي راي دلسرد خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز، اين مساله را آغاز واكنش تشكل متبوعش عنوان كرد و در پايان گفت‌وگوي خود با ايسنا افزود: به دنبال صدور بيانيه‌ي شخصي دبير كل و اعضاي مجمع ما رايزني‌هاي خود را با مقامات عالي‌رتبه‌ي كشور آغاز خواهيم كرد تا شايد زمينه‌ي تجديدنظر براي اين عمل شوراي نگهبان فراهم شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23042

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعضاي مجمع روحانيون مبارز نگراني شديد خود را از ردصلاحيت كانديداها ابراز كردند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005