Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 27 اردیبهشت 1384

اعتراض نهضت آزادي ايران به سياست جانبدارانه و سانسور صدا و سيما

بسمه تعالي

1924‌
26/2/1384

سيماي جمهوري اسلامي ايران در برنامه 30 :20 كانال دودر روز شنبه 24/2/84 مراسم نام نويسي و سخنراني نامزدهاي شناخته شده را پوشش داد اما به ثبت‌نام آقاي دكتر يزدي، دبيركل نهضت آزادي ايران، حتي اشاره‌اي نداشت. نهضت آزادي ايران اين رفتار جانبدارانه سازمان صدا و سيما را كه نمايانگر تداوم سياست گذشته آن است در راستاي منافع و امنيت ملي كشور ارزيابي نمي‌كند وضمن اعتراض شديد نسبت به آن خواستار جبران اين امر به نحو مقتضي است. در شرايط حساس كنوني كشور، كه مقامات برجسته نظام برضرورت و اهميت همبستگي ملي و حضور حداكثري مردم در انتخابات تأكيد دارند اين گونه سانسور خبري كه با سياستهاي اعلام شده مغايرت آشكار دارد موجب تشديد بي‌اعتمادي و رويگرداني مردم خواهدشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نهضت آزادي ايران از شوراي سرپرستي صدا و سيما و مقامات مسئول كشور انتظار دارد كه از برخوردهاي جانبدارانه مديريت صدا و سيما جلوگيري كرده، ترتيبي دهند كه صدا و سيما به عنوان رسانه ملي با بي‌طرفي همه ديدگاههاي مطرح در جامعه را بازتاب دهد تا گامي هرچند كوچك در زمينه بازگشت اعتماد عمومي مردم و حضور گسترده تر مردم در انتخابات برداشته شود.

نهضت آزادي ايران

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22703

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض نهضت آزادي ايران به سياست جانبدارانه و سانسور صدا و سيما' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005