Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 26 اردیبهشت 1384

تشنج در سخنراني کروبي در شهرکرد؛ يک زن در حضور کروبي از عدم شرکت در انتخابات سخن گفت، دي تي نيوز

ساعت ۶عصر امروز(يکشنبه۲۵/۲/۸۴) مهدي کروبي با سخنراني در حسينيه اعظم شهرکرد خواستار حضور حداکثري مردم در انتخابات شد. وقتي وي از کسانيکه سخن از عدم شرکت مردم در انتخابات مي گويند انتقاد کرده بود و گفت: قدرت همه ابزار را در دست دارد و عدم شرکت در انتخابات اوضاع را بدتر مي کند يک زن از بالکن حسينيه از کروبي سوال کرد:آقاي کروبي چرا مي گوييد بياييد راي بدهيدو در انتخابات شرکت کنيد؟ ما زخم خورده اين(...)هستيم. شما در حالي که مي گوييد بياييد راي بدهيد که روز به روز ظلم بر ما بيشتر مي شود.
وقتي کروبي خواست سخنانش را ادامه بدهد اين زن ادامه داد: چه سود از شرکت در انتخابات،وقتي که به خاطر يک اعتراض ما را از کار بيرون مي کنند؟ براي يک استخدام تحقيقات محلي مي کنند و ما مجبور ميشويم آبرويمان را پيش همسايگان گرو بگذاريم تا در تحقيقات اين آقايان سربلند بيرون بياييم. آقاي کروبي ديگر اگر عفت هم به حراج برود باز هم کسي نبايد بيايد و فکري به حال مردم بکند؟
مردم در حين سخنان اين زن با تکبير از وي حمايت مي کردند و کروبي هم تنها به اين پاسخ بسنده کرد که در انتخابات شرکت کنيد تا مثل حالا بتوانيد حرف بزنيد. اما اين زن پاسخ داد: چه سود از شرکت وقتي که(...)در دوراني اتفاق مي افتد که ادعاي آزادي مي شود. مي خواهيد اعدامم کنيد...

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين هنگام مجري برنامه اعلام کرد برنامه بدليل ذيق وقت به پايان رسيده است. در همين حين عده اي از مردم شعار مي دادند کروبي جواب نداده مراسم را ترک کرد. کروبي حدود نيم ساعت در ازدحام جمعيت ايجاد شده معطل شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22655

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشنج در سخنراني کروبي در شهرکرد؛ يک زن در حضور کروبي از عدم شرکت در انتخابات سخن گفت، دي تي نيوز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005