Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 25 اردیبهشت 1384

اصغرزاده: نگذاریم رضاخان ها دولت را به بیگانه تحویل دهند، امیررضا پرحلم، خبرگزاری سینا

عضو سابق شورای عالی همبستگی با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سینا،" ابراهیم اصغرزاده"در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: "رضاخان اولین و آخرین نظامی نبود که به ارکیه قدرت در ایران دست یافت و کشور را به انگلیسی ها تحویل داد.امروز نگذاریم رضاخان ها دولت را به بیگانه تحویل دهند".

وی با اشاره به ثبت نام و حضور نظامیان در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت:" خطای نظامیان در تحلیل درگیری های افغانستان و عراق نشان می دهد که آنها اندیشه جنگ سرد را دارند و قادر به تحلیل تحولات بین المللی نیستند."

" اصغرزاده" با بیان اینکه نظامیان کشور را به سمت تهدیدات خارجی پیش می برند، افزود:"به نظر می رسد که ماشین دیپلماسی ایران در حال در جا زدن است و برخی افراد از درک تحولات بین المللی ناتوان هستند."

به گفته این فعال سیاسی، طرح گفتگوی تمدن ها توسط خاتمی در عرصه بین المللی جایگاه ویژه ای داشت اما با لحن یک قدیس نمی توان با جهان صحبت کرد.

وی معتقد است که خروج ایران از محور شرارت باید در دستو ر کار همه دولتها قرار گیرد.

"اصغرزاده" در خصوص انگیزه خود درباره کاندیداتوریش خاطر نشان کرد :" من آمده ام که با جهان منش تنش زدایی را در پیش بگیرم."

عضو سابق حزب همبستگی تصریح کرد : "شورای نگهبان حق استفاده از نظارت فرسوده استصوابی بر علیه ام را ندارد .من با اهداف کشور آشنا هستم و می دانم که مردم چه می خواهند."

وی ایجاد یک دولت تشریفاتی را با یک آگهی تبلیغاتی در روزنامه قابل دسترسی دانست و افزود:" رییس جمهور موفق شخصی است که استراتژی ملی برای خروج ایران از انزوا را در پیش بگیرد. "

" اصغرزاده "در پاسخ به سوالی درخصوص تسخیر سفارت آمریکا در سال 59 اظهار داشت:آن زمان، دوران جنگ سرد و جنگ ایدوئولوژیک بود .اکنون اوضاع تغییر کرده است، البته اعتراف های آلبرایت نشان می دهد که کار دانشجویان ایران در آن زمان درست بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اصغرزاده ، در پاسخ به سوالی در خصوص تجربه ناموفق وی در شوراها و تلاش برای انشعاب در حزب همبستگی ،گفت: من پایه گذار جنبشهای اصلاح طلبی در کشوره بوده ام و روزنامه ای مثل سلام را تأسیس کردم .

وی با هشدار نسبت به تسلط تفکر میلیتاریستی در کشور تاکید کرد:" اگر دولتی نظامی در ایران بر سر کار بیاید، با در پیش گرفتن اهداف نظامی کشور را به سمت جنگ هدایت می کند."

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22600

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اصغرزاده: نگذاریم رضاخان ها دولت را به بیگانه تحویل دهند، امیررضا پرحلم، خبرگزاری سینا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005