Click for Amazing Phone Card








شنبه 24 اردیبهشت 1384

ناصر حجازی: فکر نمی کنم جوانان در انتخابات از من روی برگردانند؛ مهمترین برنامه ام سرمایه گذاری خارجی است، امیر رضا پرحلم، خبرگزاری سینا

"ناصر حجازی"دروازه بان اسبق تیم ملی ایران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

دروازبان اسبق تیم ملی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سینا اظهارداشت: "جامعه ایران از نزدیک به سی میلیون جوان که در گروه سنی 18 تا 30 سال تشکیل می شود که فکر نمی کنم این جوانان در انتخابات از من روی برگردانند."

وی تنها امید خود را در انتخابات آرای جوانان دانست و افزود:" دغدغه ام مانند مسئولان و دولتمردان جوانان است،با این تفاوت که سایرین فقط شعار جوانگرایی و حمایت از جوانان را سر می دهند اما من این شعارها را در عمل اثبات خواهم کرد."

"حجازی" تصریح کرد:"امروز جوانان برای حضور و مشارکت در انتخابات بی انگیزه هستند. این امر ناشی از وعده های دروغینی است که مسئولان در گذشته به آنها داده اند. وعده های تحقق نیافته باعث شده که جوانان نسبت به مشارکت سیاسی نا امید و بی اعتماد شوند."

وی درباره اولویت برنامه های خود اظهارداشت: "مهمترین برنامه ام سرمایه گذاری خارجی است.تلاش می کنم تاجران خارجی را جذب کنم.زیرا اگر سرمایه داران خارجی در ایران حضور یابند ، افراد بیکار لیسانس و فوق لیسانس مجبور به مسافرکشی در خیابانها نخواهند بود."

حجازی اولویت سیاست خارجی خود را با توجه به تهدیدات پیشرو این گونه بیان کرد: "ملت ایران با هیچ ملتی سر جنگ ندارند و این دولتها هستند که با یکدیگر درگیرند.با این حال در سیاست خارجی دولتم گردن کلفتی جایی ندارد . در دولت خود با بهره گیری از مشاوران متخصص و ورزیده سیاسی از مداخله بی جای هر کشور جلو گیری می کنم."

وی تاکید کرد":در امور بین المللی لازم است که یک وزیر تحصیل کرده و آگاه به تاریخ ایران وجود داشته باشد که باعث افزایش پرستیژ شهروندان ایرانی در عرصه بین المللی شود."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در خصوص اولویت های ورزشی خود گفت" متاسفانه اصل سوم قانون اساسی در کشور اجرا نمی شود که آن اصل مرتبط با آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان است."

حجازی در خصوص انگیزه خود برای کاندیداتوری افزود:"قصدم اینست که تمام کودکان بی بضاعت و جوانان امکان بهره گیری رایگان از تمام امکانات ورزشی و آموزشی را برخوردار شوند ."

فوتبالیست اسبق تیم ملی افزود: رضایت یا عدم رضایت خانواده ام برای کاندیداتوریم مهم نبوده است.در این باره من خودم تصمیم می گیرم و نظر شخصی خودم برایم مهم است."

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005