Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

كروبي: بي‌حرمتي به نخبگان و خدشه به آزادي‌هاي جامعه از دوره دولت هاشمي آغاز شد، خبرگزاري فارس

كروبي با اشاره به بيانيه انتخاباتي هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي هاشمي در حالي از بي‌حرمتي به نخبگان، خدشه به آزادي‌هاي اساسي جامعه، طرد نيروها، ايجاد تنش با ساير كشورها، خدشه به ارزش‌ها و ساير مسائل ابراز نگراني كرده‌اند كه اينجانب معتقدم و ثابت خواهم كرد آغاز بسياري از اين مسائل در زمان استقرار دولت ايشان بوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس مهدي كروبي افزود: در بيانيه‌ آقاي هاشمي بحث‌هايي در مورد فعاليت‌هاي دولت و مسائل اقتصادي مطرح شده كه لابد مسوولان مربوطه از حقوق خودشان دفاع خواهند كرد، اما آنچه اينجانب را وادار به پاسخگويي كرد، اين است كه آقاي هاشمي با تاكيد بر عدم رغبت اوليه‌ي خود براي كانديداتوري و اشاره به مشكلات داخلي و خارجي، به گونه‌اي سخن گفته‌اند كه گويا هيچ‌كس جز ايشان توان غلبه بر اين مشكلات و نجات كشور را ندارد.
وي با بيان اينكه از چند ماه قبل كه بحث انتخابات رياست جمهوري مطرح شد، موضوع كانديداتوري آقاي هاشمي رفسنجاني نيز مطرح گرديد كه اينجانب به مناسبت‌هاي مختلف از حضور ايشان در عرصه رقابت استقبال كردم، افزود: اكنون نيز ورود ايشان را به اين عرصه گرامي مي‌دارم، اما چون نوع ورود ايشان به عرصه‌ي انتخابات با ساير كانديداها متفاوت بوده است، اينجانب ناچارم نكاتي در اين مورد عرض كنم.
كروبي اضافه كرد: اين نوع ورود به عرصه‌ انتخابات كه در واقع آغاز تخريب و يا حداقل ضعيف جلوه دادن ساير كانديداها مي‌باشد، مرا بر آن داشت كه به دفاع از حق خود، ساير كانديداها و نيز گرايش‌هاي سياسي بپردازم كه به نظر من مخاطب بيانيه‌ آقاي هاشمي هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: با همه‌ علاقه‌اي كه به آقاي رفسنجاني دارم و به رغم ميل باطني اينجانب طي نامه‌اي مفصل خطاب به آقاي رفسنجاني مواردي از نگراني‌هاي فعلي ايشان را به همراه مستندات مربوطه يادآوري خواهم نمود تا مشخص شود كه رضايت يا سكوت ايشان - به رغم داشتن قدرت مقابله - چه سهمي در توسعه‌ي اين نگراني‌ها داشته است و اميدوارم پاسخ آقاي رفسنجاني به نامه اينجانب، ابهام‌هاي موجود را برطرف و مردم را براي انتخابي دقيق ياري نمايد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22444

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: بي‌حرمتي به نخبگان و خدشه به آزادي‌هاي جامعه از دوره دولت هاشمي آغاز شد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005