Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 19 اردیبهشت 1384

رضا خان حزب اللهی وارد می شود! محمدباقر رهنما


من رضاخان حزب اللهی هستم و مانند رضا خان غیر حزب اللهی هیچ برنامه ای هم برای اداره کشور ندارم. چون اساسا انگلیس حزب اللهی برنامه کافی برای اداره کشور تدارک دیده است هر چند که من از آن برنامه ها اطلاعی ندارم و فعلا به من گفته شده است که نقش رضاخان را بازی کنم.
هرچند که در مثل مناقشه نیست اما من سعی خواهم کرد که از هر نظر شبیه رضاخان باشم. حتی این چند تار مو که بر فرق سر من هست، اینها هم تا چهار سال دیگر که من احمدشاه حزب اللهی (خامنه ای) را از قدرت خلع کنم، خواهند ریخت و من تماما شبیه رضاخان خواهم شد.
در ضمن من تیم خاصی هم ندارم و اصولا تیم من توسط انگلیس حزب اللهی تعیین شده است. آبادگران هم جزو تیم من نیستند مگر آنکه اولا حزب اللهی باشند و ثانیا توسط انتلیجنت سرویس حزب اللهی به من معرفی شوند. اینکه می بینید چپ و راست می خواهند خود را به من نزدیک کنند به این خاطر است که فهمیده اند تا چهار سال دیگر مقداری دیگر از موهای من خواهند ریخت و من تماما شبیه رضاخان خواهم شد.
پس از آن هم به شیوه حزب اللهی اموال و املاک مردم را غارت خواهم کرد ولی این را بدانید من از رضاخان باهوشترم و در جنگ بین آلمان حزب اللهی و انگلیس حزب اللهی جانب انگلیس حزب اللهی را خواهم گرفت که مجبور نشوم کشور را به مقصد موریس و ژوهانسبورگ ترک کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خلاصه اینکه کشور ما اقتدار و سرکوبگری نیاز دارد تا ما بتوانیم مردم را غارت کنیم.
ضمنا من دانشگاه تهران و بخصوص تالار چمران دانشکده فنی را هم خراب خواهم کرد و مانند رضاخان غیر حزب اللهی دانشگاه تهرانی می سازم ولی از نوع حزب اللهی تا کسی مثل مزروعی پیدا نشود که مرا درآنجا سوال پیچ کند و پته ام را روی آب بیندازد. اصلا من شاهد دارم که این مزروعی این حرف ها را به من قبلا نگفته بود. و او که می گوید شاهد دارد که گفته است دروغ می گوید. اصلا به روباه گفتند: کو شاهدت؟ گفت: دمبم!
مگر این مزروعی کیست که از رضاخان حزب اللهی جواب می خواهد؟ از فرخی یزدی که بالاتر نیست. دهانش را می دوزم و امنیت و اقتدار را حاکم می کنم.
اصلا مگر من چی از رضاخان کم دارم؟ او درجه اش میرپنج بود ولی من فرمانده نیروی انتظامی بوده ام و تازه خلبان هم هستم و بالاتر از آن دکتر هم هستم! شما فکر نکنید من هم مثل بقیه الکی دکتر شدم. من کلی مریض بوده ام و به دکتر رفته ام ودکترهای زیادی را دیده ام و بطور تجربی هم دکتر شدن را یاد گرفته ام.
یکی از تفاوت های رضا خان حزب اللهی با غیر حزب اللهی در این است که او می خواست سلطنت را به جمهوری تبدیل کند ولی من برعکس او می خواهم و شباهت ما در این است که هیچکدام موفق نمی شویم.

محمدباقر رهنما

-------------------------
*به نقل از شریف نیوز، محمدباقر قالیباف يكى از كانديداهاى احتمالی رياست جمهورى، سهشنبه شب گذشته در جمع اعضاى جامعةالرضا (خراسانى‏هاى مقيم تهران) سخنانی خواندنی ایراد فرموده است!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22305

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رضا خان حزب اللهی وارد می شود! محمدباقر رهنما' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005