Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 18 اردیبهشت 1384

اعلمى: تهديدات كنونى نتيجه بى تفاوتى مردم به تعيين سرنوشت شان است، ايران

گروه سياسى: اكبر اعلمى كانديداى نهمين دوره انتخابات رياست جمهورى در ديدار با جمعى از دانشجويان دانشگاه هاى شهيد بهشتى و علم و صنعت تهران با بيان اينكه مهمترين مؤلفه اقتدار ملى، حمايت ملت از دولت و حاكميت بوده است، گفت: همچنان كه مشاركت و حمايت گسترده مردم، سبب ساز انقلاب و در واقع علت موجبه نظام بوده است، بقاء و دوام آن نيز در گرو حمايت ملت است. به گزارش خبرگزارى «مهر»، نماينده تبريز افزود: ميان حمايت ملت و تهديدات عليه امنيت و منافع ملى يك رابطه معكوس وجود دارد، به اين اعتبار لازم است دغدغه و هنر مسؤولان نظام معطوف به ايجاد انگيزش در مردم جهت حضور در صحنه هاى مختلف سياسى، اجتماعى و اقتصادى باشد.
عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى افزود: تهديداتى كه امروز مصالح ملى ما را آماج هدف خود قرار داده است، نتيجه بى تفاوتى مردم و مشاركت آنان در تعيين سرنوشتشان است، اگر امروز كشورهاى قدرتمند هسته اى برخلاف قوانين و هنجارهاى بين المللى، اهتمام خود را مصروف وادار كردن ايران به چشم پوشى از حقوق هسته اى خود كرده اند به اين دليل است كه احساس مى كنند مردم ، بى تفاوت شده اند . در واقع مسبب اصلى اين وضعيت كسانى هستند كه ايران را ملك طلق خود پنداشته و با رفتار و گفتار خويش، زمينه نارضايتى مردم را فراهم ساخته اند. وى تصريح كرد: در كشورهاى توسعه يافته به انتخابات به عنوان يك «دماسنج اجتماعى» نگاه مى شود كه يكى از مسؤوليت هاى آن اندازه گيرى ميزان التهاب جامعه نسبت به عملكردها و برنامه هاست و لذا سيگنال هاى دريافتى، از نتيجه انتخابات، اثر مستقيم بر روى برنامه ريزيها، ساختارها و اشخاص حاكم خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اكبر اعلمى همچنين با اشاره به تحولات و رويدادهاى سالهاى اخير در دانشگاهها، فرصت سوزى در قبال موقعيت هاى پيش آمده در فضاى سياسى دوم خرداد و عدم تمهيد شرايط مناسب جهت بهره گيرى هر چه بيشتر از جنبش دانشجويى در متن اصلاحات و نقد قدرت را اصلى ترين عامل يخبندان سياسى موجود دانست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلمى: تهديدات كنونى نتيجه بى تفاوتى مردم به تعيين سرنوشت شان است، ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005