Click for Amazing Phone Card








شنبه 17 اردیبهشت 1384

دفاع الله کرم از نامه فرماندهان سپاه به خاتمي: طرح نامه سرداران سپاه براي به چالش كشيدن قاليباف است، هاتف

الله كرم در ارتباط با حمايت قاليباف از اين نامه فرماندهان سپاه به خاتمي و مطرح شدن آن توسط گروههاي سياسي اظهار داشت: به نظر مي آيد كه اين افراد معتقدند كه نيروهاي نظامي در كسوت رياست جمهوري قادر به حل بحرانهاي سياسي – اقتصادي جامعه در طول مدت رياست جمهوري نيستند.

يک عضو ارشد و فعال جريان حزب الله گفت: يك رييس جمهور در چنين منطقه اي بايد از جنبه هاي مختلف اقتصادي و فرهنگي و امنيتي برخوردار باشد و كساني كه نامه سرداران سپاه به خاتمي در سال 78 را مطرح مي کنند سعي در به چالش كشيدن قاليباف و امثال وي را دارند.
حسين الله كرم، عضو ارشد جريان حزب الله در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني هاتف اظهار نظر پيرامون نامه سال 78 فرماندهان جنگ و سپاه به رئيس جمهور مستلزم اطلاع از مفهوم نامه است.
وي افزود: بايد ديد که اين نامه تهديد رئيس جمهور كشور است و يا دفاع از اهداف و ارزشهاي انقلاب اسلامي، که قطعا اداي وظيفه قابل احترام است.
اين فعال حزب الله تصريح كرد: به نظر مي رسد نامه اي كه در آن روز نوشته شده دغدغه هاي افرادي بوده كه در دوران دفاع مقدس شهداي زيادي را ديده و فداكاريهاي آنان را درك و باور داشته اند و براي حفظ نظام و انقلاب آن را به خاتمي نوشتند كه مي تواند موجب تكريم ملت و توجه خاتمي و شوراي عالي امنيت ملي باشد.
الله كرم در ارتباط با حمايت قاليباف از اين نامه و مطرح شدن آن توسط گروههاي سياسي اظهار داشت: به نظر مي آيد كه اين افراد معتقدند كه نيروهاي نظامي در كسوت رياست جمهوري قادر به حل بحرانهاي سياسي – اقتصادي جامعه در طول مدت رياست جمهوري نيستند.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه امريكا در خليج فارس به دنبال منافع خود بوده و اروپا نيز در صدد خارج كردن جهان از حالت تك قطبي است، منطقه خاورميانه به عنوان يك منطقه مهاجر خيز به عنوان چالش توسعه اروپا مطرح است که يك معادله در اين راستا به وجود مي آيد.
الله کرم ادامه داد: در منطقه خاورميانه يك كمربند شكننده قرار دارد كه مي توان در آنجا باعث ايجاد بحران توسط بحرانگران شود كه اين بحران مي تواند گسترش پيدا كند و كشورهاي مختلف را درگير كند.
وي تصريح کرد: از اين رو كساني كه در اين منطقه زمام قدرت را به دست مي گيرند بايد به خصوصيات اين مناطق آشنا باشند و در نهايت ممكن است اين وضعيت سبب برخورد استراتژيك قدرت هاي منطقه اي در اين محل شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الله كرم افزود: يك رييس جمهور در چنين منطقه اي بايد از جنبه هاي مختلف اقتصادي و فرهنگي و امنيتي برخوردار باشد و كساني كه نامه سرداران سپاه به خاتمي در سال 78 را مطرح مي کنند سعي در به چالش كشيدن قاليباف و امثال وي دارند.
الله کرم تصريح کرد: مخالفان درصدد تا اين افراد را به عنوان افرادي تك بعدي، نظامي و در نهايت امنيتي معرفي کنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22211

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفاع الله کرم از نامه فرماندهان سپاه به خاتمي: طرح نامه سرداران سپاه براي به چالش كشيدن قاليباف است، هاتف' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005