Click for Amazing Phone Card








شنبه 17 اردیبهشت 1384

سخنگوي فراكسيون اصول‌‏گرايان مجلس هفتم: جنتي، مشكيني و مهدوي كني فقط رايزني كردند، شورايي در كار نيست، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي فراكسيون اصول‌‏گرايان مجلس هفتم، تشكيل شوراي مصحلت سنجي با تركيب جنتي، مشكيني، تهراني ومهدوي كني را تكذيب كرد و گفت: با حضور اين آقايان، صرفا رايزني هايي براي رسيدن به وحدت اصولگرايان صورت گرفته است.
حسين نجابت عضو فراكسيون اكثريت مجلس هفتم، با اين توضيح كه اگر چنين شورايي وجود داشت انكارش ضروري نبود به خبرنگار" ايلنا"، گفت: به نظر مي رسد مسايلي كه در اين خصوص مطرح مي شود سياسي كاري است، و اينكه شورايي با اين عنوان سامان دهي شده باشد، اساسا كذب است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه خبر شكل گيري شوراي مصلحت سنجي از سوي خود اصولگرايان مطرح شده است گفت: به هر حال اين شايعات بي اساس است.
اين نماينده مجلس هفتم در ادامه در خصوص رايزني هاي حداد عادل گفت: ايشان ابتدا با شش كانديداي اصولگرايان، جلساتي را در راستاي اجماع و وحدت انجام دادند كه كليه اعضاء در خصوص نظرسنجي نهايي و كنار رفتن به نفع يك نفر اتفاق نظرداشتند، اما پس از انصراف آقاي توكلي اختلاف سلايقي در ميان پنج كانديداي حاضر وجود داشت به همين دليل طرحي از سوي آقاي حداد عادل عنوان شد كه آيا مي توان به فرمولي رسيد كه از پنج نفر به 2 نفر رسيد و از 2 به يك دست يافت كه تلاش ايشان براي دست يابي به وحدت نظر بود.
نجابت هم چنين در ادامه نامه حداد عادل را ، مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: در اين نامه اعلام آمادگي افراد براي انجام نظرسنجي و زمان آن مطرح شده است كه هنوز منتظر عكس العمل كانديداها هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي فراكسيون اصولگرايان هم چنين با اشاره به تيم نظرسنجي اصولگرايان، مهم ترين محورهايكاري آن را زمان، ميدان نظرسنجي، و تشكيلات آن عنوان كرد.
نجابت در پايان، در خصوص استمرار سفرهاي انتخاباتي توكلي، كانديداي منصرف شده اصولگرايان گفت: آقاي توكلي طي يك تصميم شجاعانه انصراف داده اند و سفرهاي ايشان به منظور ترويج مباني اصولگرايي، ترويج انتخابات و فراهم ساختن مشاركت عمومي است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22188

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي فراكسيون اصول‌‏گرايان مجلس هفتم: جنتي، مشكيني و مهدوي كني فقط رايزني كردند، شورايي در كار نيست، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005