Click for Amazing Phone Card








جمعه 16 اردیبهشت 1384

مصطفي معين: تعامل من با رهبري در چارچوب قانون اساسي خواهد بود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مصطفي معين، كانديداي اصلاح‌‏ طلبان پيشرو در انتخابات نهم رياست‌‏جمهوري گفت كه در صورت پيروزي در انتخابات در چارچوب قانون اساسي با رهبري تعامل خواهد داشت.
به گزارش "ايلنا"، معين در پاسخ به سوالي درباره عدم توان اصلاح‌‏طلبان براي دستيابي به اجماع بر سر كانديدايي واحد، گفت: در مقايسه با جناح رقيب، اصلاح‌‏طلبان همبستگي بيشتري دارند و به نظر مي‌‏رسد بتوانند به اجماع برسند.
خبرنگاري از معين پرسيد كه با توجه به شرايط حساس منطقه در صورت پيروز شدن در انتخابات كدام يك از مقوله‌‏هاي اقتصاد، سياست و امنيت را در اولويت كاري قرار خواهد داد كه وي پاسخ داد: مقوله امنيت در شرايط فعلي جامعه ايران، در درجه اول اهميت قرار داد اما اين مساله به معناي آن نيست كه مسائل موجود در حوزه‌‏هاي سياسي و اقتصادي ناديده گرفته شود.
كانديداي اصلاح‌‏طلبان پيشرو در انتخابات نهم رياست‌‏جمهوري گفت كه دولت او در صورت پيروزي ادامه دهنده اصلاحات دولت خاتمي با محوريت انسان‌‏مدارانه خواهد بود و افزود: با اختيارات قانوني رئيس‌‏جمهوري و با تجزيه و تحليل نقاط قوت و ضعف دولت هشت ساله خاتمي حركت جديد و مثبت‌‏تري در جريان اصلاحات صورت خواهد گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين مصاحبه مطبوعاتي معين گفت كه در ميان محافظه‌‏كاران هيچ رقيب جدي براي خود متصور نيست و ترجيح مي‌‏دهد با هاشمي رفسنجاني رقابت كند.
وي؛ شاخص‌‏ترين عضو دولت خود را وزير آموزش و پرورش دانست و گفت كه بايد وزير و تيم بسيار قوي‌‏اي در اين وزارت خانه مشغول به كار شويد تا در صورت نبودن رئيس دولت همه نگاه‌‏ها به وزير آموزش و پرورش باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22152

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفي معين: تعامل من با رهبري در چارچوب قانون اساسي خواهد بود، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005