Click for Amazing Phone Card








جمعه 16 اردیبهشت 1384

آيت‌الله مشكيني از تمام كانديداهاي مورد تاييد شوراي نگهبان خواست تا از بين خود يك نفر را انتخاب و به مردم معرفي كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: سياسي

خطيب جمعه‌ي قم كشور را نيازمند دولت و رييس‌جمهوري باكفايت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، آيت‌الله مشكيني طي سخناني در نماز جمعه‌ي قم، افزود: عده‌ي زيادي براي تصدي پست رياست جمهوري كانديدا شده‌اند كه بسياري از آن‌ها توسط شوراي نگهبان تاييد خواهند شد.


وي براي پيشرفت كشور از تمام كانديداهاي مورد تاييد شوراي نگهبان خواست تا از بين خود يك نفر را انتخاب و به مردم معرفي كنند تا مردم به او راي بالا و دندان‌شكن بدهند.


امام جمعه‌ي قم هم‌چنين از كانديداها خواست كه براي رسيدن به دولت پافشاري نكنند و از خود عقل و درايت نشان داده و به نفع يكي كنار روند چنان چه تا به حال بعضي از آنها ايمان و عقل و درايت خود را نشان داده‌اند.


وي خاطرنشان كرد: انتظار من اين است كه به زودي مردم از دودكش محل اجتماع آنان دود سفيد براي همدلي و وحدت مشاهده كنند.


وي افزود: اگر از اختلاف آقايان به آينده كشور ضرري برسد، امام زمان(عج) ناراحت و مردم بي‌عقيده خواهند شد.


آيت‌الله مشكيني پيشرفت‌هاي كشور طي 26 سال گذشته را اعجاب‌انگيز و حيرت‌آور عنوان كرد و گفت: اين‌ها همه به بركت ماه‌هاي محرم و صفر و حسين حسين گفتن شما در اين ماه‌هاست.


وي با تاكيد گفت: براي ابراز وفاداري به انقلاب همه پاي صندوق‌هاي راي برويد. اين انقلاب خواست امام زمان(عج) بود و شمشير برنده‌ي امام زمان(عج) پشت سر انقلاب ما و دست احسان ايشان بالاي سر ملت ماست.


وي با بيان اين كه جايي كه صندوق راي قرار داده مي‌شود مانند كربلاست افزود: كسي كه در انتخابات شركت كند و به فرد لايق راي بدهد مانند كسي است كه در روز عاشورا امام حسين(ره) را ياري كرده است.


وي از مردم كشور خواست تا در مورد كانديداها تحقيق و تفحص كنند و با نظر علما و صالحان به كسي راي بدهند كه دين قرص و محكم داشته باشد و آن را با هيچ مقام و مال و پست و جناح‌بازي معامله نكند. دلسوز ملت باشد، به طبقه‌ي پايين اهميت دهد، طرفدار مظلوم و دشمن ظالم باشد. در علم سياست مانند پيامبر(ص) و در شجاعت علي‌وار باشد. از قلدرها نترسد و تا زماني كه آمريكا با ما دشمني مي‌كند دشمن سرسخت او باشد. از همه مهم‌تر اين‌كه معاونين پاك انتخاب كند، اسير دست معاونان خود نباشد و در برابر قانون و خدا به راحتي سر فرود آورد و از اشتباهات خود عذرخواهي كند.


خطيب جمعه‌ي قم ضمن تقدير و تشكر از مجلس شوراي اسلامي به خاطر تصويب كليات طرح تسهيل ازدواج جوانان اظهار اميدواري كرد كه با تكميل و تصويب نهايي اين طرح، سيم‌هاي خريداري كه دور مساله ازدواج كشيده شده است، برداشته شود.


وي هم‌چنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به استان كرمان، از مردم متدين و شريف اين استان به خاطر استقبال پرشور و بي‌سابقه از رهبر معظم انقلاب تقدير و تشكر كرد.


وي در بخشي از سخنان خود خطاب به رييس‌جمهور آمريكا گفت: آقاي بوش اگر هنرداري كاري كن كه در آن كشور پهناور و آن جمعيت انبوه، اهالي يك روستا با ارادت قلبي دسته‌جمعي به استقبالت بيايند. رياست توجه خاطر حكم دادگاه است ولي رياست رهبر ما را 1400 سال پيش امام صادق(ع) امضا كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: حكومت آمريكا فريب، دلار، اسلحه است ولي حكومت ايران حكومت اخلاص، علاقه و قانون است.


مشكيني خاطرنشان كرد: حكومت آمريكا حكومت پوشالي و حكومتي است بر تن‌ها ولي حكومت ما حكومت الهي و حكومت بر جان‌هاست و هر كاري كنيد ايران انشاءالله پيروز خواهد شد.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005