Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 15 اردیبهشت 1384

مهرعليزاده: رشد حقوق بازنشستگان متوازن با رشد تورم در كشور، ضروري است، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۵‬
داخلي . سياسي . انتخابات ‪۸۴‬
"محسن مهر عليزاده" نامزد احتمالي انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري، "از بين بردن تفاوت بين حقوق دوران بازنشستگي با دوران كار و ايجاد زمينه براي رشد حقوق بازنشستگان متوازن با رشد تورم در كشور" را ضروري دانست.

به گزارش روز پنجشنبه ستاد انتخابات مهر عليزاده، وي در ديدار باجمعي از بازنشستگان افزود: بايد روش‌هاي تضمين خدمات درماني، اجتماعي و تاميني را براي دوران بازنشستگي افراد فراهم كنيم و در دوراني كه فرد فعال است نيز مي‌بايست آرامش‌هاي فكري و رواني براي وي ايجاد كرد.

اين نامزد رياست جمهوري بر توجه جدي به قشر بازنشستگان و تنظيم سيستم هاي حمايتي از سرمايه‌هاي فكري و معنوي جامعه تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"مهر عليزاده" همچنين در ديدار با جمعي از فرزندان شاهد، اظهار داشت:
كشور در مرحله فعلي نيازمند مديراني است كه علاوه بر صداقت و امانت داري ، كاردان و عملگرا بوده و از قدرت برنامه ريزي، اقتدار در عمل و توان تعامل بالا برخوردار باشند تا بدون مناقشات بي‌حاصل به رفع مشكلات واقعي مردم بپردازند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22095

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرعليزاده: رشد حقوق بازنشستگان متوازن با رشد تورم در كشور، ضروري است، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005