Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384

دبيركل حزب موتلفه‌ اسلامي: پيش‌بيني مي‌كنم انصراف كانديداهاي اصولگرا ادامه داشته باشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي با بيان اينكه از ايجاد شوراي مصلحت‌سنجي اطلاع ندارد، گفت: تبادل نظر هميشه بين سران اصولگرا و علاقه‌مند اين جريان وجود داشته است ولي در قالب هيات و شورا نبوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمدنبي حبيبي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با بيان اينكه در جلساتي نامنظم، بحث و گفت‌وگو شده است، در ارتباط با تشكيل شوراي مصلحت‌سنجي با حضور برخي از بزرگان اين جناح از جمله احمد جنتي گفت كه جلسات منظمي در اين ارتباط با حضور افرادي نظير جنتي، مشكيني و مهدوي كني برگزار نشده و وي از آن اطلاع ندارد.


وي در ادامه با بيان اينكه احمد توكلي به صورت شخصي و مستقل از كانديداتوري انصراف داده، گفت : پيش‌بيني مي‌كنم كه انصراف كانديداها براي رسيدن به يك كانديداي واحد ادامه داشته باشد و كم كم تكثر نامزدها در جريان اصولگرا از بين برود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22037

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل حزب موتلفه‌ اسلامي: پيش‌بيني مي‌كنم انصراف كانديداهاي اصولگرا ادامه داشته باشد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005