Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 14 اردیبهشت 1384

باقريان پس از ملاقات با مهندس موسوي: به تمهيد مقتضيات اميدواريم؛ احتمال حضور موسوي جدي و روزافزون است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

با پيش‌بيني عقلاني تمهيد مقتضيات، به ورود مهندس موسوي بسيار اميدواريم و احتمال حضور وي را جدي و روزافزون مي‌دانيم.

مهندس محمد باقريان از پيشگامان دعوت اخير از مهندس ميرحسين موسوي، پس از ملاقات با وي، با بيان اين مطلب به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: صبح امروز مذاكرات بسيار مثبتي را با مهندس موسوي داشتيم. در اين ملاقات، تقاضاي روزافزون لايه‌هاي مختلف اجتماعي، نخبگان و دلسوزان دين و ميهن از وي براي حضور در عرصه‌ي انتخابات رياست جمهوري مجددا مطرح شد و با توجه به شرايط كنوني داخلي و خارجي، بار ديگر بر ضرورت اجتناب‌ناپذير اين حضور تاكيد كرديم و يادآور شديم كه عدم حضور ايشان ديگر از سوي نخبگان و مردم پذيرفته نيست.

باقريان كه از همكاران نزديك مهندس موسوي است، به خبرنگار ايسنا تصريح كرد: اين مذاكرات رو به جلو و اميدبخش بود و اطمينان يافتيم كه در صورت تمهيد مقتضيات حداقلي براي برپايي يك دولت مقتدر و پاسخگو، مهندس موسوي از ايفاي مسووليت در اين شرايط خطير شانه خالي نخواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان با تمجيد از تلاش‌ها و شخصيت‌هايي كه طي يك سال گذشته حضور مهندس موسوي را دنبال كرده‌اند، افزود: مهندس موسوي شخصيتي مومن به امام (ره) و انقلاب و دلسوز نظام و مردم و از برجسته‌ترين مصاديق معيارهاي اعلام شده است. براين اساس و پيش‌بيني عقلاني تمهيد مقتضيات، به ورود مهندس موسوي بسيار اميدواريم و احتمال حضور وي را جدي و روزافزون مي‌دانيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21994

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باقريان پس از ملاقات با مهندس موسوي: به تمهيد مقتضيات اميدواريم؛ احتمال حضور موسوي جدي و روزافزون است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005