Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 12 اردیبهشت 1384

حسين شريعتمداري: كمتر كسي مي تواند همچون آقاي هاشمي در مجمع تشخيص منشا خدمات ارزنده باشد، انتخاب 9

حسين شريعتمداري در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبري انتخابات رياست جمهوري (انتخاب 9) گفت: رياست مجمع تشخيص جايگاه بسيار حساسي است و آقاي هاشمي بهتر است اين جايگاه را با قدرت و قوت حفظ كنند.

مدير مسئول روزنامه كيهان در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر ضرورت اجماع در جبهه اصولگرايان گفت: معتقدم اجماع در جبهه اصولگرايي يك ضرورت اجتناب ناپذير است و اصولگرايان هرچه از اين ضرورت دورتر شده يا در آن تاخير كنند به همان اندازه گردونه به زيان آن ها خواهد چرخيد.

مديرمسئول روزنامه كيهان افزود: شواهد و قرائن نشان مي دهد كه اصولگرايان به ضرورت اجماع پي برده اند و احتمال رسيدن به يك كانديداي واحد قوت گرفته است.

وي كانديداهاي اصولگرا را در اصول مشترك دانست و گفت: كانديداها بايد از اختلاف سليقه ها چشم پوشي كرده و به اصول مشترك انديشيده و در نهايت به كمك كانديداي نهايي برخيزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريعتمداري با بيان اين كه هميشه نبايد به فكر رياست جمهوري بود گفت: مسئله مهم سرباز ‌جمهور بودن است.

وي در پايان تصريح كرد: اگر تعامل ضرورت دارد، پس مقدمات آن نيز بايد ضرورت داشته باشد و يكي از اين مقدمات تنازل البته صرفا در سليقه هاي سياسي است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21920

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين شريعتمداري: كمتر كسي مي تواند همچون آقاي هاشمي در مجمع تشخيص منشا خدمات ارزنده باشد، انتخاب 9' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005