Click for Amazing Phone Card








شنبه 10 اردیبهشت 1384

آيت‌‏الله غضنفري خوانساري كانديداي رياست ‌‏جمهوري شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

آيت‌‏الله "سيد محمدهادي غضنفري خوانساري" كانديداتوري خود را براي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري اعلام كرد.

"سيد هادي موسوي" مدير دفتر آيت‌‏الله سيد محمد هادي غضنفري خوانساري در تماس با خبرنگار ايلنا با اعلام اين خبر، افزود: آيت‌‏الله خوانساري از همراهان امام‌‏راحل(س) در نجف‌‏ و ايران و تنها كانديداي سيد كشور، آمادگي خود را براي حضور در عرصه رقابت انتخاباتي نهمين دوره رياست جمهوري اعلام كرد.
وي ادامه داد: پيش‌‏بيني چنين است كه با توجه به اينكه ايشان استاد بسياري از كانديداهاي فعلي بوده‌‏اند به نفع ايشان از عرصه رقابت رياست‌‏جمهوري خارج شوند.
به نقل از پايگاه اطلاع‌‏رساني WWW.VELAIAT.COM آيت‌‏الله حاج سيد هادي غضنفري خوانساري در سال 1337 هجري شمسي در بيت علم، سيادت و مرجعيت ديده به جهان گشود.
آيت‌‏الله غضنفري خوانساري ادبيات و سطح حوزه‌‏هاي علميه را نزد اساتيد بزرگي همچون استاد اديب نيشابوري، استاد مدرس افغاني، استاد باكويي، استاد وجداني فخر و دروس خارج فقه و اصول حوزه را از محضر حضرات آيات عظام: حاج سيد احمد خوانساري، حاج سيد محمدرضا گلپايگاني، حاج سيدمحمدعلي اراكي و نجفي مرعشي استفاده كرد.
از شگفتي‌‏هاي تاريخ علمي وي كه از توفيقات بزرگ الهي به شمار مي‌‏رود اين است كه آيت‌‏الله العظمي شيرازي در سنين جواني وي را به لقب "علامه" مفتخر كرد.
وي در سن حدود 16 سالگي، از حضرت آيت‌‏الله العظمي اراكي اجازه روايي دريافت كرد و درسن 22 سالگي آيت‌‏الله العظمي فيروزآبادي از نجف اشرف، كتباً وي را مفتخر به دريافت اجازه اجتهاد نمود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از وي صدها كتاب و مقاله درباره مسائل مختلف در كنفرانس‌‏هاي بين‌‏المللي منتشر گرديده است. آيت‌‏الله غضنفري خوانساري داراي طبعي روان است كه اشعار وي در روزنامه‌‏هاي مختلف كشور و صداوسيما و به‌‏صورت گسترده‌‏تر با عنوان "شهاب درخشان" چاپ و منتشر شده است.
وي در حوزه علميه قم مشغول تدريس خارج فقه و اصول براي صدها نفر از علما و فضلاي حوزه علميه است. كتابخانه بزرگ و تخصصي حضرت امام هادي(ع) در حوزه علميه قم از يادگارهاي وي است.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21814

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌‏الله غضنفري خوانساري كانديداي رياست ‌‏جمهوري شد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005